ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
793
دکتر علی وفائی سفتی

علی وفائی سفتی

شماره نظام پزشکی: 98310
طب ایرانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، ولیعصر، طالقانی، طوس، تبریز
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علی وفائی سفتی را داشته است.

نظرات در مورد علی وفائی سفتی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر علی وفائی سفتی، دانشجوی دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی در شهر تهران است. مطب دکتر علی وفائی سفتی در تهران، ولیعصر، طالقانی، طوس، تبریز واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88976530 تماس بگیرید.

تاکنون 793 نفر از پروفایل دکتر علی وفائی سفتی، دانشجوی دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علی وفائی سفتی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر علی وفائی سفتی 16 اردیبهشت 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دانشجوی دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علی وفائی سفتی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علی وفائی سفتی: تهران، تهران، ولیعصر، طالقانی، طوس، تبریز
  • تلفن مطب دکتر علی وفائی سفتی: 021-88976530
  • تخصص دکتر علی وفائی سفتی: طب ایرانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل