ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.3K
دکتر غلامرضا جلودار

غلامرضا جلودار

29 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 48250
فوق تخصص بیماری‌های مغز و اعصاب کودکان (نورولوژی کودکان)
متخصص بیماری‌های کودکان
دکترای حرفه‌ای پزشکی
94%
رضایت (33 نظر)
پزشکان آنلاین اطفال، کودکان و نوزادان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اهواز - محل کار: بیمارستان گلستان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی غلامرضا جلودار را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد غلامرضا جلودار

94%
رضایت (33 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ت
توران
1401/07/20
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین پزشکی که توعمرم دیدم خوش اخلاق بسیارخوش رفتار وحال مردم قشرضعیف جامعه روباتخفیف ویژه ای ویزیت می‌کنه خانم ال مهدیه هستم ازخداوند برای ایشان عمرباعزت روارزو میکنم
3پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر غلامرضا جلودار، فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان در شهر اهواز است. مطب دکتر غلامرضا جلودار در محل کار: بیمارستان گلستان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 061-33743063 تماس بگیرید.

تاکنون 2.3K نفر از پروفایل دکتر غلامرضا جلودار، فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (33 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر غلامرضا جلودار در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر غلامرضا جلودار، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر غلامرضا جلودار: اهواز، محل کار: بیمارستان گلستان
  • تلفن مطب دکتر غلامرضا جلودار: 061-33743063
  • تخصص دکتر غلامرضا جلودار: فوق تخصص بیماری‌های مغز و اعصاب کودکان (نورولوژی کودکان)/ متخصص بیماری‌های کودکان/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل