ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.4K
دکتر فاطمه افشاری

فاطمه افشاری

شماره نظام پزشکی: 184411
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (1 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کرج - براي دريافت آدرس نزديك ترين شعبه به شما تماس بگيريد (گوهردشت،گلشهر،مصباح)
درباره من

دکتر فاطمه افشاری 

-فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران

-دارای گواهینامه ی بین المللی مورد تایید اتحادیه اروپا و کشور های حوزه ی خلیج فارس، از Netherland Biocare Academy  در رشته ی Fat Graft Technique ( برداشت و تزریق چربی) و Cosmetic And Therapeutic Filler And Botox (تزریق فیلر و بوتاکس درمانی و زیبایی)

-مشاور نمایندگی های واردکننده لیزر هایQ-Switch (پاک کننده تتو) و CO2 Fractional (از بین یرنده ی جای زخم و تیرگی پوست و…)

 

 

 

+ جهت سهولت دسترسی مراجعین  به ویزیت حضوری و ارائه ی خدمات و مشاهده ی نمونه کارها مطب ها در سه منطقه اصلی شهر کرج (گوهردشت و گلشهر و مصباح) در روز های مختلف فعال می باشد

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه افشاری را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه افشاری

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

موردی یافت نشد !

دکتر فاطمه افشاری، دکترای پزشکی در شهر کرج است. مطب دکتر فاطمه افشاری در براي دريافت آدرس نزديك ترين شعبه به شما تماس بگيريد (گوهردشت،گلشهر،مصباح) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09120564597 تماس بگیرید.

تاکنون 2.4K نفر از پروفایل دکتر فاطمه افشاری، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه افشاری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه افشاری امروز 2:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه افشاری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه افشاری: کرج، براي دريافت آدرس نزديك ترين شعبه به شما تماس بگيريد (گوهردشت،گلشهر،مصباح)
  • تلفن مطب دکتر فاطمه افشاری: 09120564597
  • تخصص دکتر فاطمه افشاری: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل