ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.3K
دکتر فاطمه انصافی

فاطمه انصافی

شماره نظام پزشکی: 149937
متخصص کودکان و نوزادان(بورد تخصصی)
81%
رضایت (5 نظر)

آدرس و تلفن تماس

دماوند - بیمارستان سوم شعبان
درباره من

⮜ بیوگرافی

دکترای حرفه ای از دانشگاه علوم پزشکی تهران

بورد تخصصی کودکان و نوزادان از دانشگاه علوم پزشکی تهران

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه انصافی را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه انصافی

81%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.2
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.8
مهارت و تخصص پزشک
4.2
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/19
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر فاطمه انصافی؛ پزشک وظیفه شناس، دلسوز، متصف به اخلاق انسانی و متعهد به منشور پزشکی است. مبنای ایشان در وظیفه پزشکی، عبارت از تشخیص درست و درمان اصولی و تجویز داروی کم عارضه صرفا در حد نیاز و داروی مسکن در حد ضرورت است.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/19
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر فاطمه انصافی؛ 1 - پزشکی دلسوز، متعهد، وظیفه شناس، مسئولیت پذیر، پایبند به اخلاق و رسالت پزشکی است. 2 - توجه به تشخیص درست و درمان اصولی بیمار دارد و صرفا داروهای مورد نیاز و کم عارضه را تجویز می کند و جهت پرهیز از عوارض جانبی، داروهای مسکن را در حد نیاز و ضرورت تجویز می کند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ص
صبا
1402/04/03
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر مهربان و کاربلدی هستند
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فاطمه انصافی، متخصص کودکان در شهر دماوند است. مطب دکتر فاطمه انصافی در بیمارستان سوم شعبان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-76319121 تماس بگیرید.

تاکنون 1.3K نفر از پروفایل دکتر فاطمه انصافی، متخصص کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 81٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه انصافی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه انصافی امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه انصافی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه انصافی: دماوند، بیمارستان سوم شعبان
  • تلفن مطب دکتر فاطمه انصافی: 021-76319121
  • تخصص دکتر فاطمه انصافی: متخصص کودکان و نوزادان(بورد تخصصی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل