ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.7K
دکتر فاطمه رئیسی

فاطمه رئیسی

شماره نظام پزشکی: 129397
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (2 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، بین دیباجی و قنات، ساختمان پزشکان نرگس، واحد ۱۸
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه رئیسی را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه رئیسی

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/07
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان عالی با قیمت بسیار مناسب و طول درمان کوتاه و نحوه برخورد خانم دکتر بسیار خوب بود. از خانم دکتر و سایت خوب شما متشکرم
پسندیدنگزارش
ارسال
د ع
دکتر علیرضا جدیدی
ویزیت شده
1401/05/07 | مطب دکتر فاطمه رئیسی
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر بسیار خوش اخلاق و مهربان و تشخیص فوق العاده عالی، در تزریق ژل و بوتاکس و زاویه سازی صورت در تهران بی نظیر هستند. امکانات رفاهی و کادر مطب هم عالی بود. با تشکر از پذیرش 24
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فاطمه رئیسی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر فاطمه رئیسی در خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، بین دیباجی و قنات، ساختمان پزشکان نرگس، واحد ۱۸ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22763792 تماس بگیرید.

تاکنون 1.7K نفر از پروفایل دکتر فاطمه رئیسی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه رئیسی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه رئیسی امروز 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه رئیسی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه رئیسی: تهران، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، بین دیباجی و قنات، ساختمان پزشکان نرگس، واحد ۱۸
  • تلفن مطب دکتر فاطمه رئیسی: 021-22763792
  • تخصص دکتر فاطمه رئیسی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل