ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
778
دکتر فاطمه رضوی نیا

فاطمه رضوی نیا

شماره نظام پزشکی: م-51666
دانشجوی دکتری تخصصی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - آمل، بیمارستان امام علی
درباره من

اینجانب دانشجوی دکتری تخصصی مامایی هستم و به علت نداشتن چنین گزینه ای به عنوان تخصص مجبور به انتخاب گزینه بهداشت باروری گردیده ام. با تشکر 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه رضوی نیا را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه رضوی نیا

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر فاطمه رضوی نیا، دانشجوی دکترای تخصصی بهداشت باروری در شهر تهران است. مطب دکتر فاطمه رضوی نیا در آمل، بیمارستان امام علی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 01144264661 تماس بگیرید.

تاکنون 778 نفر از پروفایل دکتر فاطمه رضوی نیا، دانشجوی دکترای تخصصی بهداشت باروری بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه رضوی نیا در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه رضوی نیا امروز 9:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دانشجوی دکترای تخصصی بهداشت باروری ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه رضوی نیا، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه رضوی نیا: تهران، آمل، بیمارستان امام علی
  • تلفن مطب دکتر فاطمه رضوی نیا: 01144264661
  • تخصص دکتر فاطمه رضوی نیا: دانشجوی دکتری تخصصی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل