ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5.6K
دکتر فاطمه شکارچی

فاطمه شکارچی

شماره نظام پزشکی: 123368
متخصص دندانپزشکی کودکان
دکترای حرفه ای دندانپزشکی
100%
رضایت (13 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، کلاهدوز (دولت)، نعمتی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه شکارچی را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه شکارچی

100%
رضایت (13 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

د ح
دلوین حق بجانب
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر فاطمه شکارچی
پزشک را توصیه می‌کنموالا اصلا گفتن با شما قرار دادی ندارن و بنده کلی معطل شدم چون این اپ با دکتر و منشی در تماس نبودن و در جریان نبودن که من از شما وقت گرفتم .گفتم ولی من مبلغ 20 تومن هم بابت رزرو وقت دادم اما اصلا گفتن که به ما پیامی نیومده و در جریان نوبت اینترنتی نیستیم لطفا اگر با دکتری همکاری میکنیین صرف بازاریابی پرسنل نباشه که مریض در به در بشه
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سارا
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمهنگامی که دخترم در 13 ماهگی هشت دندان پوسیده وحشتناک داشت تمام پزشکان حاذق گفتند که حداقل باید چهار دندان کشیده شود اما خانم دکتر تمامی دندان ها را در کمترین زمان ممکن ترمیم کردند و شکرخدا تا کنون که سه سال و نیم دارد هنوز دندانی کشیده نشده است. همچنین بر خلاف بیشتر دندانپزشکان که دستورالعمل های غیرعملی (مانند منع خوردن بسیاری از مواد غذایی جذاب برای کودک) پیشنهاد دادند، رویکرد ایشان بسیار منطقی و قابل اجرا بود. جا دارد در این محیط از زحمات ایشان قدردانی کنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ف ح
فاطمه حسنا
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبرای ترمیم و عصب کشی مراجعه کردم . دخترم رو بدون این که متوجه بشه براش تزریق بی حسی انجام دادند . کارشون فوق العاده عالی و تمیز و حرفه ای دختر چهار ساله دیگرم ,هم ترمیم بدون بی حسی فوق العاده مهربون خوش اخلاق و کار بلد و با حوصله و حرفه اییییییییی واقعا بی نظیر هستند من که همیشه دعا گوشون هستم.
پسندیدنگزارش
ارسال
آ
آرتین
ویزیت شده
1402/06/19 | مطب دکتر فاطمه شکارچی
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چی بسیار عالی بود،هم خود خانم دکتر که عالی بودن هم دستیارو منشی شون.
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سامیار
ویزیت شده
1402/06/14 | مطب دکتر فاطمه شکارچی
پزشک را توصیه می‌کنمرفتار مناسب با کودکان و یا حوصله بودن
پسندیدنگزارش
ارسال
م ن
محمدحسین نقیبی
1402/05/09
پزشک را توصیه می‌کنممحیط عااااااااالی دکتر شکارچی فوق العاده عاااااااااااااااااااااااالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/13
پزشک را توصیه می‌کنمهمان روز ویزیت شدم و با صبر و حوصله و خوش اخلاقی دندان پسر 8 ساله من رو عصب کشی و روکش و پر کردن
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سمانه
ویزیت شده
1402/03/07 | مطب دکتر فاطمه شکارچی
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام خانم دکتر بسیار خوب و خوش برخورد بودند اما فقط برای یه ویزیت آدم 130 تومان بدهد خیلی است و هزینه درمان هم به نظر بنده خیلی بالا میگیرند .
پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر فاطمه شکارچی
دکتر فاطمه شکارچی
با سلام و احترام، هزینه ویزیت طبق ابلغبه هیات وزیران در سال ۱۴۰۲ اخذ گردیده است. «بر اساس ابلاغیه هیئت وزیران مصوب ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ در بخش خصوصی ویزیت پزشکان عمومی ۹۰ هزار تومان، ویزیت پزشک متخصص ۱۳۵ هزار تومان، ویزیت پزشک فوق‌تخصص ۱۷۲ هزار تومان تعیین شد.»
ه
هومن
ویزیت شده
1402/02/30 | مطب دکتر فاطمه شکارچی
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوب
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام. من دخترم رو پیش خانم دکتر بردم و اصلا فکرشو نمیکردم که همکاری کنه، ولی خانم دکتر با صبر و حوصله و خوش اخلاقی یه جوری دخترم رو جذب کردن که اجازه داد تمام دندان هاشو درست کردم. با تجربه و حاذق....
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/07
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر، در کارشان بسیار متخصص و خبره هستند، و یک انسان به تمام معنا، امیدوارم برای بچه های ما الگو قرار بگیرند، لااقل کاش دیگران از وجود و امتیازات این خانم آگاه باشند و ببینند، و ما شاهد موفقیت های بیشتر خانم دکتر باشیم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فاطمه شکارچی، متخصص دندانپزشکی کودکان در شهر تهران است. مطب دکتر فاطمه شکارچی در تهران، کلاهدوز (دولت)، نعمتی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-26601938 تماس بگیرید.

تاکنون 5.6K نفر از پروفایل دکتر فاطمه شکارچی، متخصص دندانپزشکی کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (13 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 13 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه شکارچی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه شکارچی امروز 3:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص دندانپزشکی کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه شکارچی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه شکارچی: تهران، تهران، کلاهدوز (دولت)، نعمتی
  • تلفن مطب دکتر فاطمه شکارچی: 021-26601938
  • تخصص دکتر فاطمه شکارچی: متخصص دندانپزشکی کودکان/ دکترای حرفه ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل