ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.8K
دکتر فاطمه صالحی

فاطمه صالحی

شماره نظام پزشکی: 116424
فلوشیپ جراحی درون بین (لاپاراسکوپی)
متخصص زنان و زایمان
دکترای حرفه ای پزشکی
97%
رضایت (34 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، میرزای شیرازی، سرو
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه صالحی را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه صالحی

97%
رضایت (34 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدرحال حاضر وروژست مصرف میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
ندا
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام و احترام خانم دکتر صالحی بسیار دکتر حاذق و باتجربه و مهربانی هستند کامل و دقیق به صحبت‌های بیمار گوش میکنن و باحوصله و مهربانی پاسخ بیماران رو می دهند ایشون جز بهترین پزشکان هستند از ایشون کمال تشکر رو دارم
پسندیدنگزارش
ارسال
ش
شیدا
1402/07/17
پزشک را توصیه می‌کنمعالیه
پسندیدنگزارش
ارسال
ر م
رکسانا موسوی
1402/07/03
پزشک را توصیه می‌کنمسلام و عرض ادب من حدود 9 ماه هست که بیمار دکتر صالحی هستم ایشون بسیار دکتر با تجربه و مهربان و شریفی هستن با صبرو حوصله به صحبت های تمام بیماران گوش میکنن و جواب همه رو کامل و دقیق میدن خدا خیرشون بده واقعا دکتر نمونه ای هستن
2پسندیدنگزارش
ارسال
س
سارا
1402/06/30
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: آندومتریوز (Endometriosis)
عالین خانوم دکتر
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فهیمه
چه روزهایی تو بیمارستان هستن
ف
فاطمه
ویزیت شده
1402/06/11 | مطب دکتر فاطمه صالحی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام وقت بخیر بسیار دکتر مودبومهربانی هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
ن ا
نسیم السادات گل رخی
ویزیت شده
1402/06/09 | مطب دکتر فاطمه صالحی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام فاطمه صالحی بسیار بسیار دکتر با حوصله مهربان دلسوز هستند که با رفتار متین و آرامشی که دارن آدمو دل گرم میکنن ایشون 2 روز پیش منو لاپاروسکوپی کیست تخمدان آندومتریوما کردن و تخمدان و لوله ها حفظ شده و چسبندگی روده را برطرف کردن و من هیچ گونه اذیتی نشدم و دردی نداشتم ایشالا هر چی از خدا میخواد نصیبشون بشه همیشه دعاشون میکنم بهترین دکتری که دیدم رفتار پرسنل و پرستارها بسیار بسیار عالی بود و همه چی خوب پیش رفت ممنونم ازشون.
نمایش نظرات بیماران
2پسندیدنگزارش
ارسال
م ع
مونا عنبرجو
ببخشید کجا عمل کردید و هزینه عمل چقد شد
ن ا
نسیم السادات
1402/06/09
پزشک را توصیه می‌کنمسلام .خانم دکتر واقعا مهربان و دلسوز هستند من واقعا خوشحالم که ایشون پزشک من هستند با رفتار متینشون آدمو دل گرم میکنن من 2 روز پیش لاپاروسکوپی کیست تخمدان آندومتریوما داشتم که دکتر با لاپاروسکوپی تخمدان و لوله ها را حفظ کردن و هیچ گونه دردی احساس نکردم واقعا از ایشون ممنونم ایشالا هر چی از خدا میخواد نصیبشون بشه با حوصله ترین و مهربانترین دکتری هستند که تا به حال دیدم
2پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حمیدرضا
سلام کجا عمل کردید شما؟؟
ر
رقیه
ویزیت شده
1402/06/04 | مطب دکتر فاطمه صالحی
پزشک را توصیه می‌کنمویزیت خود خانم خوب بود. پرسنل ها مودب .. به غیراز اطلاعات اکثر کارکنان خوب بودن. بخش اطلاعات خوب نبود.
پسندیدنگزارش
ارسال
م م
محمدرضا مدرسی اصطهباناتی
ویزیت شده
1402/05/21 | مطب دکتر فاطمه صالحی
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر من را در بیمارستان یاس ویزیت کردند. رفتارشون بسیار خوب بود. و خیلی با آرامش به حرفام گوش دادند. و من ازشون حس خیلی خوبی گرفتم و اگر قرار به عمل باشه حتما دوست دارم زیر دست ایشون عمل بشم ولی خیلی حیفه که ایشون مطب خصوصی ندارند
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فاطمه صالحی، فلوشیپ جراحی عمومی درون بین- لاپاراسکوپی در شهر تهران است. مطب دکتر فاطمه صالحی در تهران، میرزای شیرازی، سرو واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-67395252 تماس بگیرید.

تاکنون 2.8K نفر از پروفایل دکتر فاطمه صالحی، فلوشیپ جراحی عمومی درون بین- لاپاراسکوپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (34 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 25 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه صالحی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه صالحی امروز 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی عمومی درون بین- لاپاراسکوپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه صالحی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه صالحی: تهران، تهران، میرزای شیرازی، سرو
  • تلفن مطب دکتر فاطمه صالحی: 021-67395252
  • تخصص دکتر فاطمه صالحی: فلوشیپ جراحی درون بین (لاپاراسکوپی)/ متخصص زنان و زایمان/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل