ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
791
دکتر فاطمه عابدینی گله دونی

فاطمه عابدینی گله دونی

شماره نظام پزشکی: ف-7587
کارشناسی فیزیوتراپی
100%
رضایت (5 نظر)
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

بابلسر - بابلسر،کوچه بهار،ساختمان تریتا،طبقه پنجم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه عابدینی گله دونی را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه عابدینی گله دونی

100%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن کمرمو عمل کردم بعد از 6 ماه دوباره همه دردام برگشت پیش همه دکترای بابل رفتم اکثرشون گفتن باید دوباره عمل شی تا اومدم پیش دکتر سامی ایشون خانم دکتر و معرفی کردن اونقدر خوب شدم خودم باور نمیکنم الان 5 ماه از فیریوتراپیم گذشته به توصیه های خانم دکتر هم گوش میکنم ورزشاشو هنوز انجام میدم اصلا درد ندارم پشیمونم که چرا قبل عمل نیومدم پیششون. فیزیوتراپی زیاد رفتم هم قبل از عمل هم بعد از عمل هیچکدومشون هیچ تاثیری نداشت کاش با خانوم دکتر زودتر اشنا میشدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: گردن درد
من گردنم خیلی درد میکرد یه دوره دارو مصرف کردم تغییری نکردم بعد به ایشون مراجعه کردم خیلی خیلی دردم کمتر شد و همچنان تمرینااتشونو انجام میدم .
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممامانم برای درد کمرش مراجعه کرده بود وبا درد حاد و بی‌تحرکی زیادی که داشت با مراجعه پیش خانم دکتر عابدینی مامانم خیلی خیلی خوب شد.از اخلاق فوق العاده خوب خانم دکتر هم تشکر میکنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممادرم در ناحیه مچ دست دچار آسیب شده بود و بعد از مراجعه به مطب خانم دکتر عابدینی و تلاش های بیکران وی مادرم توانست سلامت خود در ناحیه مچ دست را بدست آورد. تشکر فراوان از برخورد و خوش اخلاقی و صبر فراوان خانم دکتر عزیز و کارکنان گرامی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فاطمه عابدینی گله دونی، کارشناس فیزیوتراپی در شهر بابلسر است. مطب دکتر فاطمه عابدینی گله دونی در بابلسر،کوچه بهار،ساختمان تریتا،طبقه پنجم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 791 نفر از پروفایل دکتر فاطمه عابدینی گله دونی، کارشناس فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه عابدینی گله دونی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه عابدینی گله دونی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه عابدینی گله دونی: بابلسر، بابلسر،کوچه بهار،ساختمان تریتا،طبقه پنجم
  • تلفن مطب دکتر فاطمه عابدینی گله دونی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر فاطمه عابدینی گله دونی: کارشناسی فیزیوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل