ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
25K
دکتر فاطمه فاضلی

فاطمه فاضلی

شماره نظام پزشکی: 133819
فوق متخصص بیماری های گوارش کودکان
متخصص بیماری های کودکان
دکترای حرفه ای پزشکی
4.8
از ۵
رضایت (181 نظر)

آدرس و تلفن تماس

بیرجند - خیابان طالقانی،طالقانی ۷،ساختمان بصیر،طبقه یک
درباره من

۱۲ سال تجربه

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه فاضلی را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه فاضلی

4.8
از ۵
رضایت (181 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
بسیار عالی بود . حدود 15 دقیقه بعد از ورود به مطب توسط دکتر وزیت شد. و خانم دکتر بسیار خوش برخورد و با حوصله و هم وزیت کردن و هم در مورد روند درمان کامل توضیح دادن . وحتی برای مواردی که اصلاً من دنبال نبودم هم توضیح دادن و تاکید بر اصلاح رفتار داشتن که بنده بسیار از کار ایشان لذت بردم .
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
به نام خدا سلام سرکارخانم دکتر فاضلی خانم بسیار خوش برخورد،باتجربه.. پسر5ساله ام حدود 2سال بود سرفه مکرر داشت،چندمیلیون هزینه کردم (داروهای شیمیایی،سنتی،مدرن و... و تشخیصهای متفاوت گوارشی،کبد و...) بعداز مراجعه به خانم دکتر بعد از درمان دوهفته ای خداروشکر سرفه پسرم بطور کامل قطع شد واقعا از خانم دکتر ممنونم،ان شاءالله همیشه درکنار خانواده شاد،سلامت و عاقبت بخیر باشند.
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام گرفتن نوبت به صورت اینترنتی، ویزیت با حوصله و دقت، بررسی ازمایشات و داده های قبلی، برنامه ریزی دراز مدت برای رفع مشکل مریض و تکمیل دوره درمانی از نکات قابل ذکر در خصوص خانم دکتر فاضلی می باشد.
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بسیار خوش اخلاق. کاربلد . گرفتن نوبت راحت.. اصلا الاف نمیشین و دست خانوم دکتر خیلی خوبه
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
واقعا عالی هستن از نظر اخلاق و از نظر پزشکی تنها دکتری که اعتماد دارم و بچه هام با داروهاش خوب میشن ان شاءالله همیشه شاد،سلامت وعاقبت بخیر باشند
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
کمترین معطلی دقیقا سرساعت که گفته بودن ویزیت و به پزشک مراجعه کردم. از برخورد و توضیحات هم کاملا راضی هستم. خدابرکت به زندگیشان بدهد.آمین
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بسیار خوب و خوش برخوردوبانجربه ای هستند و تشخیص درست و بسیار بالایی دارندبنده ایشان را به سایرین معرفی می کنم تنها مشکل نوبت دهی می باشد بنده نوبت اینترنتی داشتم و حدود 1ساعت منتظر شدم با توجه به اینکه بیماران مراجعه کننده اطفال و کودکان هستند انتظار ونگهداری کودک بیمار کاری بسیار سخت و مشکل می باشد
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
من که هر موقع بچمو پیششون بردم خوب شده دستشون سبکه و کادسون عالی
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام دخترم مشکل گوارشی داشت باتجویزیک دوره داروتوسط خانم دکتر خوب شد کارشون عالی
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
واقعا نوبت دهی اینترنتی الکیه انگار باید نوبت بگیری ولی اولویت با حضوریاس اینطور که پیداست وقتیم تماس میگیری برانوبت اخر وقت ساعت 10ونیم شب میدن اما توسایت نوبت هست حتی اگه بیمارتومطب نباشه میگه باید سرهمون ساعت بیاین درصورتیکه حال بیمار علی الخصوص کودک ونوبت دهی اینترتی بایدمهم باشه
1
مفید بود؟

دکتر فاطمه فاضلی، فوق تخصص گوارش اطفال در شهر بیرجند است. مطب دکتر فاطمه فاضلی در خیابان طالقانی،طالقانی ۷،ساختمان بصیر،طبقه یک واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 056-32211678 تماس بگیرید.

تاکنون 25K نفر از پروفایل دکتر فاطمه فاضلی، فوق تخصص گوارش اطفال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (181 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر فاطمه فاضلی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه فاضلی فردا 4:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص گوارش اطفال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه فاضلی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه فاضلی: بیرجند، خیابان طالقانی،طالقانی ۷،ساختمان بصیر،طبقه یک
  • تلفن مطب دکتر فاطمه فاضلی: 056-32211678
  • تخصص دکتر فاطمه فاضلی: فوق متخصص بیماری های گوارش کودکان/ متخصص بیماری های کودکان/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل