ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر فاطمه فاطمی ابهری

فاطمه فاطمی ابهری

37 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ک-د-683
کارشناسی کاردرمانی
100%
رضایت (2 نظر)
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

ابهر - محل کار: خیابان ولیعصر کوچه امامی پلاک 5/1
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه فاطمی ابهری را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد فاطمه فاطمی ابهری

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

آ
آوا
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخانم فاطمی علاوه بر اینکه از نظر اخلاق و تجربه و پشتکاری که به مریض های خود دارند و با عشق و علاقه به کودکان وقت میزارن و دلسوز و مهربان و فوق العاده هستن یه فرشته و یه خانم به تمام معنا و نمونه هستن که هر چقدرم بگم کم گفتم برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت از خداوند متعال خواستارم خدا عمرشون بده .
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/02/09
پزشک را توصیه می‌کنممن دخترم رو شهر دیگه ای میبردم کاردرمانی و مدتی برای انجام کاری اومدم ابهر و رفتم پیش خانم فاطمی و متوجه شدم چقدر تجربه کاری مهمه. ایشون عالی کار میکنن با بچه ها
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فاطمه فاطمی ابهری، کارشناس کاردرمانی در شهر ابهر است. مطب دکتر فاطمه فاطمی ابهری در محل کار: خیابان ولیعصر کوچه امامی پلاک 5/1 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 024-35226518 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر فاطمه فاطمی ابهری، کارشناس کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه فاطمی ابهری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه فاطمی ابهری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه فاطمی ابهری: ابهر، محل کار: خیابان ولیعصر کوچه امامی پلاک 5/1
  • تلفن مطب دکتر فاطمه فاطمی ابهری: 024-35226518
  • تخصص دکتر فاطمه فاطمی ابهری: کارشناسی کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل