ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2K
دکتر فاطمه لاهيجي

فاطمه لاهيجي

شماره نظام پزشکی: ف-4268
متخصص فیزیوتراپی ورزشی
100%
رضایت (7 نظر)
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

قزوین - قزوین. بلوار شهید بهشتی. نبش بلوار آزادگان. مجموعه ورزشی غدیر (هیات پزشکی ورزشی استان قزوین)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه لاهيجي را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه لاهيجي

100%
رضایت (7 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/20
پزشک را توصیه می‌کنمخانوم لاهیجی دکتری با دانش و تجربه هستند و تشخیصشون خیلی خوبه. من پارگی تاندون پا داشتم وبه کمک ایشون درمان شدم واقعا خیلی دلسوز و کار بلد هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/27
پزشک را توصیه می‌کنمدر حال درمان هستم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/11
پزشک را توصیه می‌کنمواقعا خانوم لاهیجی کاربلد و دلسوز هستن من پارگی تاندون داشتم پیش ایشون درمان شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/08
پزشک را توصیه می‌کنمبسیارعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/07/27
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: پیگیری و تکمیل درمان (follow-up)
من سالها قبل به دلیل فعالیت در رشته بوکس دچار کشیدگی تاندون شانه شدم و پس از مراجعه به پزشک و تجویز فیزیوتراپی توسط وی، با معرفی دوستان به خانم دکتر لاهیجی مراجعه کردم. ارزیابی، درمان، تجویز ورزش های درمانی و جلسات فیزیوتراپی زیر نظر ایشان بسیار موثر بود و در کاهش درد و بازگشت من به ورزش بسیار مثمر و کمک کننده بود.
پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
1401/07/27
پزشک را توصیه می‌کنماز لحاظ کیفیت و تشخیص درمان بسیار حاذق هستند.مدت درمان طبق دستور پزشک 40جلسه بود و هر جلسه 2 ساعت همراه با تمرین های ورزشی و اصلاحی دکتر لاهیجی انجام میشد.علاوه بر آن توصیه شد هر بار که احساس ناراحتی و درد داشتم به ایشان بدون پرداخت ویزیت مراجعه کنم.تمام سعی خود را میکنند تا بیمار بدون نگرانی و با ارامش ذهنی طول درمان خود را بگذراند.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فاطمه لاهيجي، کارشناس ارشد فیزیوتراپی ورزشی در شهر قزوین است. مطب دکتر فاطمه لاهيجي در قزوین. بلوار شهید بهشتی. نبش بلوار آزادگان. مجموعه ورزشی غدیر (هیات پزشکی ورزشی استان قزوین) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 028-33674059 تماس بگیرید.

تاکنون 2K نفر از پروفایل دکتر فاطمه لاهيجي، کارشناس ارشد فیزیوتراپی ورزشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (7 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 6 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه لاهيجي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد فیزیوتراپی ورزشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه لاهيجي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه لاهيجي: قزوین، قزوین. بلوار شهید بهشتی. نبش بلوار آزادگان. مجموعه ورزشی غدیر (هیات پزشکی ورزشی استان قزوین)
  • تلفن مطب دکتر فاطمه لاهيجي: 028-33674059
  • تخصص دکتر فاطمه لاهيجي: متخصص فیزیوتراپی ورزشی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل