ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
956
دکتر فاطمه محمدی نسب

فاطمه محمدی نسب

شماره نظام پزشکی: 136344
متخصص زنان و زایمان

آدرس و تلفن تماس

یزد - خیابان سلمان فارسی-بیمارستان گودرز- کلینیک تخصصی و فوق تخصصی گودرز
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه محمدی نسب را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه محمدی نسب

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر فاطمه محمدی نسب، متخصص زنان و زایمان در شهر یزد است. مطب دکتر فاطمه محمدی نسب در خیابان سلمان فارسی-بیمارستان گودرز- کلینیک تخصصی و فوق تخصصی گودرز واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-36261081-5 تماس بگیرید.

تاکنون 956 نفر از پروفایل دکتر فاطمه محمدی نسب، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه محمدی نسب در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه محمدی نسب امروز 11:05 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه محمدی نسب، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه محمدی نسب: یزد، خیابان سلمان فارسی-بیمارستان گودرز- کلینیک تخصصی و فوق تخصصی گودرز
  • تلفن مطب دکتر فاطمه محمدی نسب: 035-36261081-5
  • تخصص دکتر فاطمه محمدی نسب: متخصص زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل