ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
847
کارشناس فاطمه نصیری

فاطمه نصیری

شماره نظام پزشکی: م-22329
کارشناسی مامایی ، فیشیال و پاکسازی پوست ، دستیار پزشک در تزریق ژل ، تزریق بوتاکس , مزوتراپی مو ، مزوتراپی صورت و بدن
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اسلامشهر - اسلامشهر، امام سجاد، شماخی 18
درباره من

⮜ بیوگرافی

مامایی ، فیشیال و پاکسازی پوست ، دستیار پزشک در تزریق ژل ، تزریق بوتاکس , مزوتراپی مو ، مزوتراپی صورت و بدن 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه نصیری را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه نصیری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس فاطمه نصیری، کارشناس مامایی در شهر اسلامشهر است. مطب کارشناس فاطمه نصیری در اسلامشهر، امام سجاد، شماخی 18 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 847 نفر از پروفایل کارشناس فاطمه نصیری، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس فاطمه نصیری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس فاطمه نصیری فردا 10:45 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس فاطمه نصیری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس فاطمه نصیری: اسلامشهر، اسلامشهر، امام سجاد، شماخی 18
  • تلفن مطب کارشناس فاطمه نصیری: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس فاطمه نصیری: کارشناسی مامایی ، فیشیال و پاکسازی پوست ، دستیار پزشک در تزریق ژل ، تزریق بوتاکس , مزوتراپی مو ، مزوتراپی صورت و بدن
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل