ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
کارشناس فاطمه كريمي

فاطمه كريمي

شماره نظام پزشکی: ت-9135
علوم تغذیه
100%
رضایت (1 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

قم - قم روبه روی کوه خضرجنب کوچه ۱۷ درمانگاه شبانه روزی آریا
درباره من

⮜ بیوگرافی

فاطمه کریمی کارشناس تغذیه و رژیم درمانی سابقه فعالیت در بیمارستان ها و مراکز بهداشت کشور ارائه انواع رژیم های چاقی،لاغری،دیابت،بارداری،شیردهی،مکمل درمانی کودکان،نوزادان بیماری کلیوی،کبدچرب و سایر بیماری های مرتبط با رژیم درمانی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه كريمي را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه كريمي

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر فاطمه كريمي
دکتر فاطمه كريمي
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن با رژیمی که از خانم دکتر گرفتم طی 5 ماه 10 کیلو کم کردم بسیار مهربان و خوش برخورد هستند پیشنهاد میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس فاطمه كريمي، کارشناس علوم تغذیه در شهر قم است. مطب کارشناس فاطمه كريمي در قم روبه روی کوه خضرجنب کوچه ۱۷ درمانگاه شبانه روزی آریا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 025-33365050 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل کارشناس فاطمه كريمي، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس فاطمه كريمي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس فاطمه كريمي فردا 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس فاطمه كريمي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس فاطمه كريمي: قم، قم روبه روی کوه خضرجنب کوچه ۱۷ درمانگاه شبانه روزی آریا
  • تلفن مطب کارشناس فاطمه كريمي: 025-33365050
  • تخصص کارشناس فاطمه كريمي: علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل