ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
765
دکتر فرانک اسکندری نژاد

فرانک اسکندری نژاد

شماره نظام پزشکی: 107092
متخصص ارتودانتیکس
دکترای حرفه ای دندانپزشکی
100%
رضایت (1 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تبریز - جاده ائل گلی بیمارستان رازی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرانک اسکندری نژاد را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد فرانک اسکندری نژاد

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممیتونم بگم یه کار فوق العاده سال 86 برام انجام دادن الان بعد 16 سال هنوزم هیچ مشکلی ندارن اون سه تا دندون و روکشهایی که گذاشتن هنوز پابرجا هستن حالا اون موقع تخصص نگرفته بودن الان که دیگه حتما کارشون عالیی تر هم شده دنبال آدرسشون بودم چون خیلی وقته اومدن تبریز و خبری ازشون نداشتم اینجا پیداشون کردم بازم میرم پیششون
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فرانک اسکندری نژاد، متخصص ارتودانتیکس در شهر تبریز است. مطب دکتر فرانک اسکندری نژاد در جاده ائل گلی بیمارستان رازی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 765 نفر از پروفایل دکتر فرانک اسکندری نژاد، متخصص ارتودانتیکس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرانک اسکندری نژاد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص ارتودانتیکس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرانک اسکندری نژاد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرانک اسکندری نژاد: تبریز، جاده ائل گلی بیمارستان رازی
  • تلفن مطب دکتر فرانک اسکندری نژاد: ثبت نشده
  • تخصص دکتر فرانک اسکندری نژاد: متخصص ارتودانتیکس/ دکترای حرفه ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل