ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
799
دکتر فرانک رحیمی

فرانک رحیمی

شماره نظام پزشکی: 49580
متخصص دندانپزشکی ترمیمی
73%
رضایت (8 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، شریعتی، گل نبی
درباره من

سابقه چندین سال هیات علمی دانشگاه 

فعالیت در مطب وکلینیک 

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرانک رحیمی را داشته است.

نظرات در مورد فرانک رحیمی

73%
رضایت (8 نظر)
برخورد مناسب پزشک
2.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.9
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمراضی نبودم هزینه زیاد ازم گرفتن و گفتن کامنت مثبت بذارم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف ت
فاطمه ترابی خالدی
دقیقا هزینه ای ک نسبت ب کیفیت کارشون میگیرن خیلی بالاست
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمایشان بسیار با حوصله و با صرف وقت کامل روی هر دندان، نشان دادند که دقت کافی برای اصلاح تک تک دندانها دارند. من از برخورد بسیار خوب و نتیجه کار ایشان کاملا راضی هستم. همکاران ایشان در مطب نیز برخورد بسیار خوبی دارند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
ایشان با توجه به تجربیات بالاشون تونستن کمک خیلی خوبی در مورد دندونهای من بدهند و من ایشون رو به همه دوستان معرفی کردم و خدا رو شکر دوستان هم از کار و انصاف ایشان نهایت رضایت رو داشتن با تشکر ویژه از کادر درمانی و برخورد دوستانه
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/14
پزشک را توصیه می‌کنمایشون دکتر خیلی خوبی هستن و رفتار محترمانه ای با مریض دارند. من 1 ماه پیش دندونم رو پیش ایشون پر کردم و الان راضی هستم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/14
پزشک را توصیه می‌کنمایشون دکتر بسیار خوبی هستن و ارتباطشون با بیمار بسیار محترمانه است. پر کردگی دندان هم به خوبی انجام شد و الان کاملا راضی هستم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فرانک رحیمی، متخصص دندانپزشکی ترمیمی در شهر تهران است. مطب دکتر فرانک رحیمی در تهران، شریعتی، گل نبی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22895327 تماس بگیرید.

تاکنون 799 نفر از پروفایل دکتر فرانک رحیمی، متخصص دندانپزشکی ترمیمی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 73٪ مراجعین (8 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرانک رحیمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فرانک رحیمی امروز 10:50 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص دندانپزشکی ترمیمی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرانک رحیمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرانک رحیمی: تهران، تهران، شریعتی، گل نبی
  • تلفن مطب دکتر فرانک رحیمی: 021-22895327
  • تخصص دکتر فرانک رحیمی: متخصص دندانپزشکی ترمیمی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل