ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر فرانک وکیلی

فرانک وکیلی

شماره نظام پزشکی: 177636
پروتز های دندانی و ایمپلنت
دکترای حرفه ای دندانپزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بندرعباس - خیابان سیدجمالدین اسدآبادی - نرسیده به چهارراه فاطمیه - ساختمان زیگورات - طبقه سوم - واحد اول
درباره من

دندانپزشکی دیجیتال | ایمپلنت فوری | طراحی لبخند،  لمینیت سرامیکی | بازسازی های محافظه کارانه

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرانک وکیلی را داشته است.

نظرات در مورد فرانک وکیلی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر فرانک وکیلی، متخصص پروتزهای دندانی در شهر بندرعباس است. مطب دکتر فرانک وکیلی در خیابان سیدجمالدین اسدآبادی - نرسیده به چهارراه فاطمیه - ساختمان زیگورات - طبقه سوم - واحد اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر فرانک وکیلی، متخصص پروتزهای دندانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرانک وکیلی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فرانک وکیلی فردا 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص پروتزهای دندانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرانک وکیلی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرانک وکیلی: بندرعباس، خیابان سیدجمالدین اسدآبادی - نرسیده به چهارراه فاطمیه - ساختمان زیگورات - طبقه سوم - واحد اول
  • تلفن مطب دکتر فرانک وکیلی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر فرانک وکیلی: پروتز های دندانی و ایمپلنت/ دکترای حرفه ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل