ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
902
دکتر فرح ناز جزائری جونقانی

فرح ناز جزائری جونقانی

شماره نظام پزشکی: 57770
دکترای متخصصی (Ph.D) داروشناسی (فارماکولوژی)
دکترای حرفه ای پزشکی
پزشکان آنلاین سایر منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - خ پورسینا دانشگاه علوم پزشکی دانشکده پزشکی گروه فارماکولوژی
درباره من

پزشک و متخصص داروشناسی.من میتوانم به بیماران طریقه ی صحیح مصرف دارو-تداخلات دارویی و ناسازگاری داروهای تجویز شده برای ایشان و بیماریهای همراه شان را توضیح داده و راه حل آن را ارایه دهم.توصیه میکنم عکس نسخه و داروهای مصرفی را آپلود بفرمایند تا در زمان ویزیت بهتر ایشان را راهنمایی کنم

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرح ناز جزائری جونقانی را داشته است.

نظرات در مورد فرح ناز جزائری جونقانی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر فرح ناز جزائری جونقانی، دکترای تخصصی فارماکولوژی در شهر تهران است. مطب دکتر فرح ناز جزائری جونقانی در خ پورسینا دانشگاه علوم پزشکی دانشکده پزشکی گروه فارماکولوژی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-64053215 تماس بگیرید.

تاکنون 902 نفر از پروفایل دکتر فرح ناز جزائری جونقانی، دکترای تخصصی فارماکولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرح ناز جزائری جونقانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی فارماکولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرح ناز جزائری جونقانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرح ناز جزائری جونقانی: تهران، خ پورسینا دانشگاه علوم پزشکی دانشکده پزشکی گروه فارماکولوژی
  • تلفن مطب دکتر فرح ناز جزائری جونقانی: 021-64053215
  • تخصص دکتر فرح ناز جزائری جونقانی: دکترای متخصصی (Ph.D) داروشناسی (فارماکولوژی)/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل