ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.5K
دکتر فرخ تافتاچی

فرخ تافتاچی

30 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 41155
متخصص پزشکی قانونی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (5 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: تقاطع خیابان ولی عصر با اتوبان نیایش بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرخ تافتاچی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد فرخ تافتاچی

100%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
محمد
1401/12/14
پزشک را توصیه می‌کنمبا احترام، ایشون فوق العاده خوب هستند، هم به لحاظ اخلاق و هم از نظر طبابت. فقط تعداد اقلام داروهایی که تجویز میکنن کمی زیاده (البته از نظر من) ولی بهرحال ایشون استاد هستد و کارشون رو بهتر بلدن
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
بینهایت عالی و انسان و پزشک بی نظیر است
ا ف
امیر فرهاد
1401/10/30
پزشک را توصیه می‌کنمقریب 20 سال است که خودم، خانواده و بسیاری از اقوام از بیماران ایشان هستیم... برای تشخیص و درمان بطور معمول ابتدا نظر ایشان را میپرسیم و در صورت توصیه وی به پزشک دیگر مراجعه میکنیم. مهمترین ویژگی ایشان برخورداری سجایای اخلاقی از جمله تواضع و فروتنی و احساس مسئولیت فردی و حرفه ای است که زبانزد بیماران و همکاران ایشان می باشد. بنده ایشان را به این لحاظ با مرحوم دکتر قریب تشبیه مقایسه میکنم. از حیث دانش و مهارت ایشان را باید ذوالفنون دانست. هم اکنون در ارتباط با بیماری قلب، داخلی، کبد وگوارش، کلیه و مجاری ادراری، دیابت، سیستم تنفسی تحت درمان بوده و هستم. بطور مستمر در دوره های سه ماهه توسط ایشان ویزیت میشوم. تاکنون چند بار خودم و خانواده ام به دلیل تشخیص درست و توصیه به موقع و معرفی به بیمارستان از مرگ نجات پیدا کردیم. این استاد بزرگوار برای ما دیگر فقط یک پزشک معالج نیستند، بلکه دوستی غمخوار و دلسوز شمرده میشوند. همواره دعاگوی این استاد فرزانه بوده و خواهیم بود.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ا ف
امیر فرهاد
1401/10/04
پزشک را توصیه می‌کنمقریب بیست سال است که توفیق آشنایی با ایشان را پیدا کرده ام. ایشان یک استاد به تمام معنا هستند. ایشان به عنوان یک برادر بواقع کلمه طی این مدت حق را ادا کرده اند. این برادر بزرگوار نه تنها پزشک معالج اینجناب بلکه پزشک معالج تمامی اعضا خانواده اعم از همسر و فرزندان و همچنین دیگر اعضای فامیل هستند. در طی این مدت اول تشخیص ایشان و سپس با توجه به هدایت و راهنمایی ایشان به پزشکان دیگر مراجعهدمی کنیم. از حیث شخصیت انسانی و دیگر سجایای اخلاقی اگر بخواهیم ایشان را به فرد دیگری تشبیه کنیم، هیچکس بهتر از دکتر قریب را نمی توان مثال زد که ایشان از هر حیث شبیه وی باشد.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/07
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام در سال 75 جناب دکتر در بیمارستان طرفه با شکیبایی و دلسوزی ، بنده را که بسیار بدحال بودم را علاوه بر معالجه به دلیل تنها بودن و مسافر غریب و شهرستانی بودم را سرپرستی و همراهی فرمودند.از کیف و مدارک و وجوه بنده محافظت نمودند و خودشان برگه ویزیت و سپس داروهایم را شخصا تهیه کردند و پس از هوشیاری کامل بنده، همه چیز را به بنده تحویل دادند و بعد از اطمینان کامل از سلامتی و بهبودی بنده، مرا تا خروجی بیمارستان طرفه همراهی فرمودند. هیچ وقت فراموشتان نمی کنم جناب دکتر مهربان و دلسوز و با شخصیت. پانده و مانا باشید❤
2پسندیدنگزارش
ارسال
ا ف
امیر فرهاد
نزدیک 20 سال است که علاوه بر خودم، اعضای خانواده و بلکه بسیاری از اقوام مان از بیماران ایشان هستیم. مهمترین ویژگی ایشان سجایای اخلاقی است که معمولا ایشان را با مرحوم دکتر قریب مقایسه میکنم. از حیث دانش و مهارت پزشکی ایشان را باید ذوالفنون دانست و این ویژگی را بارها در طی این بیست سال آزمودم. اگر بگویم چندبار با تشخیص دقیق و توصیه ایشان بنده و خانواده از مرگ

دکتر فرخ تافتاچی، متخصص پزشکی قانونی در شهر تهران است. مطب دکتر فرخ تافتاچی در محل کار: تقاطع خیابان ولی عصر با اتوبان نیایش بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-23922005 تماس بگیرید.

تاکنون 1.5K نفر از پروفایل دکتر فرخ تافتاچی، متخصص پزشکی قانونی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 5 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرخ تافتاچی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص پزشکی قانونی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرخ تافتاچی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرخ تافتاچی: تهران، محل کار: تقاطع خیابان ولی عصر با اتوبان نیایش بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی
  • تلفن مطب دکتر فرخ تافتاچی: 021-23922005
  • تخصص دکتر فرخ تافتاچی: متخصص پزشکی قانونی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل