ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر فرخ شیرزادگان

فرخ شیرزادگان

20 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 102291
دکترای حرفه‌ای پزشکی
60%
رضایت (42 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

خوی - محل کار: خوی درمانگاه تامین اجتماعی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرخ شیرزادگان را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد فرخ شیرزادگان

60%
رضایت (42 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
0.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
مرتضی
1399/06/01
پزشک را توصیه می‌کنمادب ، اخلاق و انسانیت ایشان در کنار تشخیص های درست و صحیح ، واقعا ستودنی و قابل ستایش است. سلامتی خودم را بعد از خدای متعال ، مرهون ایشان هستم. همیشه موفق و موید باشند. بازهم سپاس و اول شهریور ، روز پزشک را به آقای دکتر تبریک عرض مینمائم و از اینکه بخاطر شیوع کرونا ، موفق به تبریک حضوری نشدم ، پوزش میخواهم
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فرخ شیرزادگان، دکترای پزشکی در شهر خوی است. مطب دکتر فرخ شیرزادگان در محل کار: خوی درمانگاه تامین اجتماعی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 044-2267708 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر فرخ شیرزادگان، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 60٪ مراجعین (42 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرخ شیرزادگان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرخ شیرزادگان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرخ شیرزادگان: خوی، محل کار: خوی درمانگاه تامین اجتماعی
  • تلفن مطب دکتر فرخ شیرزادگان: 044-2267708
  • تخصص دکتر فرخ شیرزادگان: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل