ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
720
دکتر فرزانه شیبانی ترشیزی

فرزانه شیبانی ترشیزی

12 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 454854
دکترای پزشکی
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - سعادت آبد نرسیده به چهار راه مدیریت نبش خیابان 37 ساختمان پزشکان قدس طبقه سوم واحد 13 و 14
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرزانه شیبانی ترشیزی را داشته است.

نظرات در مورد فرزانه شیبانی ترشیزی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر فرزانه شیبانی ترشیزی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر فرزانه شیبانی ترشیزی در سعادت آبد نرسیده به چهار راه مدیریت نبش خیابان 37 ساختمان پزشکان قدس طبقه سوم واحد 13 و 14 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88685241 تماس بگیرید.

تاکنون 720 نفر از پروفایل دکتر فرزانه شیبانی ترشیزی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرزانه شیبانی ترشیزی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرزانه شیبانی ترشیزی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرزانه شیبانی ترشیزی: تهران، سعادت آبد نرسیده به چهار راه مدیریت نبش خیابان 37 ساختمان پزشکان قدس طبقه سوم واحد 13 و 14
  • تلفن مطب دکتر فرزانه شیبانی ترشیزی: 021-88685241
  • تخصص دکتر فرزانه شیبانی ترشیزی: دکترای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل