ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
800
کارشناس فرزانه طوسی خجسته

فرزانه طوسی خجسته

شماره نظام پزشکی: م-2732
کارشناسی مامایی
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

میبد - بیمارستان امام جعفرصادق(ع)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرزانه طوسی خجسته را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد فرزانه طوسی خجسته

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس فرزانه طوسی خجسته، کارشناس مامایی در شهر میبد است. مطب کارشناس فرزانه طوسی خجسته در بیمارستان امام جعفرصادق(ع) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-7754400 تماس بگیرید.

تاکنون 800 نفر از پروفایل کارشناس فرزانه طوسی خجسته، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس فرزانه طوسی خجسته در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس فرزانه طوسی خجسته، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس فرزانه طوسی خجسته: میبد، بیمارستان امام جعفرصادق(ع)
  • تلفن مطب کارشناس فرزانه طوسی خجسته: 035-7754400
  • تخصص کارشناس فرزانه طوسی خجسته: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل