ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
846
دکتر فرشاد آقا علی اکبری

فرشاد آقا علی اکبری

شماره نظام پزشکی: 153112
متخصص بیماریهای داخلی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

ابوموسی - هرمزگان ، جزیره ابوموسی ، بیمارستان پارس
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرشاد آقا علی اکبری را داشته است.

نظرات در مورد فرشاد آقا علی اکبری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر فرشاد آقا علی اکبری، متخصص بیماریهای داخلی در شهر ابوموسی است. مطب دکتر فرشاد آقا علی اکبری در هرمزگان ، جزیره ابوموسی ، بیمارستان پارس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 076-35623601 تماس بگیرید.

تاکنون 846 نفر از پروفایل دکتر فرشاد آقا علی اکبری، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرشاد آقا علی اکبری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فرشاد آقا علی اکبری 19 اردیبهشت 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرشاد آقا علی اکبری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرشاد آقا علی اکبری: ابوموسی، هرمزگان ، جزیره ابوموسی ، بیمارستان پارس
  • تلفن مطب دکتر فرشاد آقا علی اکبری: 076-35623601
  • تخصص دکتر فرشاد آقا علی اکبری: متخصص بیماریهای داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل