ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
877
دکتر فرشته عباسی

فرشته عباسی

1 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 3165411
کارشناس مشاوره
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

ری - تهران- شهرری- روبروی ایستگاه مترو شهرری- ساختمان پزشکان نور- پلاک 37- طبقه 2
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرشته عباسی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد فرشته عباسی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر فرشته عباسی، کارشناس مشاوره در شهر ری است. مطب دکتر فرشته عباسی در تهران- شهرری- روبروی ایستگاه مترو شهرری- ساختمان پزشکان نور- پلاک 37- طبقه 2 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-55963885 تماس بگیرید.

تاکنون 877 نفر از پروفایل دکتر فرشته عباسی، کارشناس مشاوره بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرشته عباسی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فرشته عباسی امروز 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مشاوره ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرشته عباسی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرشته عباسی: ری، تهران- شهرری- روبروی ایستگاه مترو شهرری- ساختمان پزشکان نور- پلاک 37- طبقه 2
  • تلفن مطب دکتر فرشته عباسی: 021-55963885
  • تخصص دکتر فرشته عباسی: کارشناس مشاوره
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل