ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.3K
دکتر فرشيد رفيعي

فرشيد رفيعي

شماره نظام پزشکی: 156636
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
100%
رضایت (5 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - اندرزگو نبش بن بست سالاری جنب مسکن دانش پلاک ۱۲ واحد ۲

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرشيد رفيعي را داشته است.

نظرات در مورد فرشيد رفيعي

100%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/17
پزشک را توصیه می‌کنمدندانهایم را پیش ایشان لمینیت کردم ترمیم هم انجام دادم. در سریع ترین زمان بهترین درمان را واسم انجام دادن واقعا کارشون عالی بود و بسیار خوش اخلاق و صبورهم بودن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/12
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: زیبایی دندان
دو تا عصب کشی و ترمیم و در انتها درمان زیبایی انجام دادم خیلی راضی بودم دندانهام عالی شدن واقعا دکتر فوق العاده ای هستن. توضیحات جامع و کامل دادن و مسلط به کار بودن. تجربه بینظیری از دندانپزشکی با دکتر تجربه کردم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/12
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر یه انسان بینظیر و یه پزشک همه فن حریفه پیش ایشان ترمیم دندانها و لمینیت دو فک انجام دادم. به قدری دندانهام قشنگ شده که هر وقت لبخند خودم و تغییرات دندانهامو تو آینه میبینم کل روز با اعتماد به نفس بالا لبخند میزنم. دکتر واقعا بینظرین
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/14
پزشک را توصیه می‌کنمخیلى خوش اخلاق وباحوصله ودقیق است
1پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر فرشيد رفيعي
دکتر فرشيد رفيعي
سپاس از لطفتون

دکتر فرشيد رفيعي، دکترای دندانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر فرشيد رفيعي در اندرزگو نبش بن بست سالاری جنب مسکن دانش پلاک ۱۲ واحد ۲ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22677257 تماس بگیرید.

تاکنون 1.3K نفر از پروفایل دکتر فرشيد رفيعي، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 5 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرشيد رفيعي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فرشيد رفيعي 15 فروردین 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرشيد رفيعي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرشيد رفيعي: تهران، اندرزگو نبش بن بست سالاری جنب مسکن دانش پلاک ۱۲ واحد ۲
  • تلفن مطب دکتر فرشيد رفيعي: 021-22677257
  • تخصص دکتر فرشيد رفيعي: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل