ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر فرشید مشایخی

فرشید مشایخی

28 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 57489
دکترای حرفه‌ای پزشکی
90%
رضایت (24 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

مشهد - مطب: بلوار دانشجو نبش دانشجوی 17 ساختمان کیمیا پ 99
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرشید مشایخی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد فرشید مشایخی

90%
رضایت (24 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/04
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: کرونا
با یک نسخه درمان شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/07/05
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر بسیار بسیار با حوصله هستند و البته مهارتشان هم که بسیار عالی است. آنقدر با حوصله و کامل به حرفهای مریص گوش می دن که واقعا هیچ سوالی بی جواب نمی مونه. تا به حال دکتر عمومی به خوبی ایشون ندیدیم. من ایشونو سالها پیش از طریق یک داروخانه پیدا کردم. سوالم این بود که دکتر عمومی خوب می شناسن که خوشبختانه ایشون معرفی شد و الان سالیانه ساله داریم به ایشون مراجعه می کنیم و همیشه عالی بودن. خدا قوت بده به ایشون و تنشون سلامت باشه
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهدی
1399/07/16
پزشک را توصیه می‌کنمبا درود و احترام و ارادت خاص ، به رسم ادب و وظیفه ، سر تعظیم فرود می آورم در پیشگاه حکیم عارف ، پزشک حاذق ، و طبیب خالص جناب آقای دکتر فرشید مشایخی ، که عمری است افتخار آشنائی و تلمذ از بارگاه علمی و اخلاقی داشته و هماره خود را شاگردی مشتاق آموزش و پرورش وجود شریفش دانسته و می دانم .
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فرشید مشایخی، دکترای پزشکی در شهر مشهد است. مطب دکتر فرشید مشایخی در مطب: بلوار دانشجو نبش دانشجوی 17 ساختمان کیمیا پ 99 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 051-8938557 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر فرشید مشایخی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 90٪ مراجعین (24 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 5 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرشید مشایخی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرشید مشایخی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرشید مشایخی: مشهد، مطب: بلوار دانشجو نبش دانشجوی 17 ساختمان کیمیا پ 99
  • تلفن مطب دکتر فرشید مشایخی: 051-8938557
  • تخصص دکتر فرشید مشایخی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل