ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.8K
دکتر فرهاد رضوانی

فرهاد رضوانی

30 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 43508
متخصص بیماری‌های داخلی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
90%
رضایت (43 نظر)
پزشکان آنلاین داخلی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: میدان صنعت وزارت بهداشت
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرهاد رضوانی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد فرهاد رضوانی

90%
رضایت (43 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ز
زهرا
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبرای دیابت مادرم رفتیم پای مادرم سیاه شده بود و سوزش زیادی داشت و دائم بیشتر میشد از شهرستان اوردیم پیش دکتر و با یه نسخه سیاهیها کم شد و اولین شب راحت خوابید بعداز یه هفته کامل خوب شد. از شما ممنون اقای دکتر رضوانی خدا خیرتون بده
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/12
پزشک را توصیه می‌کنمای کاش همچین پزشک هایی شاگردان زیادی تربیت کنند واقعا جامعه نیاز داره به همچین پزشکهای باسوادی.من بعد 40 روز بیماری سخت به ایشان مراجعه کردم و روز اول مصرف دارو احساس بهبودی کردم.خداوند عمر با عزت به ایشان عطا کنه.آمین
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/04/30
پزشک را توصیه می‌کنمبه علت بیماری های مختلف ، به دکتر فرهاد رضوانی مراجعه کردم عالی بوده اند . تشخیص بسیار خوبی دارند . بهترین دکتر هستند کاملا راضی هستم . با وجدان کاری بالا . اخلاق خوب . بی نظیر هستند . به همه توصیه میکنم پیش ایشان بروند تا درمان شوند . آقای دکتر به شما باید جایزه بهترین دکتر سال رو بدهند بهترین هارو برای شما آرزومند هستم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/04/29
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: معده درد، عفونت واژن
من بارها برای درمان بیماری به ایشان مراجعه کردم . بسیار بسیار دکتر عالی و حاذق. کاملا راضی هستم بی نظیر هستید در هر زمینه ای با تشخیص بالا و عالی . بهترین دکتری که تو زندگیم دیدم . همه باید زیر نظر دکتر رضوانی باشن به ایشان باید جایزه بهترین دکتر سال را بدهند .
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/11/07
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام و تشکر فراوان از آقای دکتر رضوانی من حدود یکماه قبل با جواب آزمایشی که حکایت از اوره و چربی خون و کلسترول بالا و همچنین تیروئید کم کار و تعداد زیاد گلبول‌های سفیدمی‌کرد به آقای دکتر مراجعه کردم و خدا رو شکر بعد از یکماه استفاده از دارو تمام مشکلاتم حل شد.خودم باورم نشد طرز برخورد ایشان هم بسیار عالی بود. بهترینها رو برای آقای دکتر رضوانی از خداوند مهربان خواستارم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/08/01
پزشک را توصیه می‌کنمبرای خودمون عالی و به همه فامیل معرفیشون کردم و پیش ایشون خوب شدن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/08/01
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فرهاد رضوانی، متخصص بیماریهای داخلی در شهر تهران است. مطب دکتر فرهاد رضوانی در محل کار: میدان صنعت وزارت بهداشت واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-81454589 تماس بگیرید.

تاکنون 1.8K نفر از پروفایل دکتر فرهاد رضوانی، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 90٪ مراجعین (43 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرهاد رضوانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرهاد رضوانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرهاد رضوانی: تهران، محل کار: میدان صنعت وزارت بهداشت
  • تلفن مطب دکتر فرهاد رضوانی: 021-81454589
  • تخصص دکتر فرهاد رضوانی: متخصص بیماری‌های داخلی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل