ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
965
دکتر فرهاد مردانی کرانی

فرهاد مردانی کرانی

شماره نظام پزشکی: 179829
دکترای حرفه ای دندانپزشکی
100%
رضایت (2 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

بابلسر - استان مازندران- شهر بابلسر-خیابان امام-مجتمع آریان
درباره من

⮜ بیوگرافی

نفر اول مسابقه شرکت GC در بلژیک ۲۰۱۸

ایمپلنت، جراحی، طراحی لبخند، درمان ریشه

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرهاد مردانی کرانی را داشته است.

نظرات در مورد فرهاد مردانی کرانی

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمقبلا جهت درد دندون 7 بالایی سمت چپ به یک متخص ریشه مراجعه کرده بودم و ایشون دندون منو فقط تراش زده و پر کردندو هرگز درد دندون من خوب نشد و به چند دندونپزشک مراجعه کردم و هر کدوم که عکس می گرفتند نظرشون بود که بایستی عصب کشی بشه ولی چون کار مشکلی بود به دندونپزشکای متخصص ارجاع میدادند تا اینکه به آقای دکتر مردانی مراجع کردم و ایشون طرح درمان رو برایم خیلی خوب توضیح دادند. سپس برام خودشون انجامش دادند و من از اون موقع تا بحال دیگه هیچ مشکل دنون درد ندارم . از کارشون خیلی راضی بودم.ضمنا کارشون هم خیلی تمیز و عالی انجام دادند.انشاالله که در تمامی مراحل زندگی موفق باشند.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فرهاد مردانی کرانی، دکترای دندانپزشکی در شهر بابلسر است. مطب دکتر فرهاد مردانی کرانی در استان مازندران- شهر بابلسر-خیابان امام-مجتمع آریان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-35364528 تماس بگیرید.

تاکنون 965 نفر از پروفایل دکتر فرهاد مردانی کرانی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرهاد مردانی کرانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرهاد مردانی کرانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرهاد مردانی کرانی: بابلسر، استان مازندران- شهر بابلسر-خیابان امام-مجتمع آریان
  • تلفن مطب دکتر فرهاد مردانی کرانی: 011-35364528
  • تخصص دکتر فرهاد مردانی کرانی: دکترای حرفه ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل