ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
855
دکتر فرهاد هنرور

فرهاد هنرور

شماره نظام پزشکی: 166864
دکترای حرفه ای پزشکی
100%
رضایت (2 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

استان سمنان- شهرستان شاهرود- شهر شاهرود
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرهاد هنرور را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد فرهاد هنرور

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/02
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان عالی،برای گوش درد دخترم ،قراربود یک هفته شربت کو آموکسی کلاو،روبخوره بعد دوباره ویزیت کنه دخترم رو ولی حیف که امروز رفتم خانه بهداشت ولی گفتن دکتر ازاین مرکز رفتن خیلی ناراحت شدم ،چون درمان دخترم نصف موند نمیدونم کجاآقای دکترروپیداکنم تاازتجربیاتشان استفاده کنم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فرهاد هنرور، دکترای پزشکی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر فرهاد هنرور در استان سمنان- شهرستان شاهرود- شهر شاهرود واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 855 نفر از پروفایل دکتر فرهاد هنرور، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرهاد هنرور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرهاد هنرور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرهاد هنرور: null، استان سمنان- شهرستان شاهرود- شهر شاهرود
  • تلفن مطب دکتر فرهاد هنرور: ثبت نشده
  • تخصص دکتر فرهاد هنرور: دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل