ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.5K
دکتر فروزنده رضوانی حبیب آبادی

فروزنده رضوانی حبیب آبادی

2 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 188330
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

ارومیه - _
درباره من

⮜ بیوگرافی

داخلی_اطفال_پوست (زیبایی شامل:بوتاکس_فیلر_مزوتراپی مو_مزونیدلینگ صورت_لیفت بانخ_پیرسینگ گوش نوزاد و بزرگسال_فیشیال_حذف خال گوشتی_رفع هایپرهیدروزیس زیربغل و کف دست_درمان‌میگرن)

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فروزنده رضوانی حبیب آبادی را داشته است.

نظرات در مورد فروزنده رضوانی حبیب آبادی

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س
سمیرا
1401/09/24
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر چطور می تونم با شما ارتباط داشته باشم برای کار در درمانگاه نیاز به پزشک دارم آیدی من@sami7113
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سمیرا
1401/09/24
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خانم دکتر اگه مجوز دارید می خواهید با درمانگاه همکاری کنید به پیام من جواب بدید من وقت بگیرم باهاتون صحبت کنم
پسندیدنگزارش
ارسال
س ر
سید رضا موسوی
1401/08/19
پزشک را توصیه می‌کنمسلام عرض ادب کار مهمی با خانم دکتر دارم لطفا با این شماره تماس بگیرید 0913******* موسوی هستم یا شماره تماس دکتر را لطف کنید تنها ارتباط من همینجاست خواهش میکنم حتما حتما انجام بدید
پسندیدنگزارش
ارسال
س ر
سید رضا موسوی
سلام شماره تماس دکتر را میخام خیلی کار واجب دارم یا با این شماره تماس بگیرند 09131294698

دکتر فروزنده رضوانی حبیب آبادی، دکترای پزشکی در شهر ارومیه است. مطب دکتر فروزنده رضوانی حبیب آبادی در _ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 2.5K نفر از پروفایل دکتر فروزنده رضوانی حبیب آبادی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فروزنده رضوانی حبیب آبادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فروزنده رضوانی حبیب آبادی فردا 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فروزنده رضوانی حبیب آبادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فروزنده رضوانی حبیب آبادی: ارومیه، _
  • تلفن مطب دکتر فروزنده رضوانی حبیب آبادی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر فروزنده رضوانی حبیب آبادی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل