ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
799
کارشناس احمدی فرد

احمدی فرد

شماره نظام پزشکی: م-4337
کارشناسی مامایی با سابقه در پزشکی قانونی

آدرس و تلفن تماس

کاشان - فلکه معلم-بلوار مفتح
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی احمدی فرد را داشته است.

نظرات در مورد احمدی فرد

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس احمدی فرد، کارشناس مامایی در شهر کاشان است. مطب کارشناس احمدی فرد در فلکه معلم-بلوار مفتح واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-551572-553000 تماس بگیرید.

تاکنون 799 نفر از پروفایل کارشناس احمدی فرد، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس احمدی فرد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس احمدی فرد امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس احمدی فرد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس احمدی فرد: کاشان، فلکه معلم-بلوار مفتح
  • تلفن مطب کارشناس احمدی فرد: 031-551572-553000
  • تخصص کارشناس احمدی فرد: کارشناسی مامایی با سابقه در پزشکی قانونی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل