ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
کارشناس فریده اقدام پور

فریده اقدام پور

19 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: م-19561
کارشناسی ارشد مامایی
کارشناسی مامایی
100%
رضایت (6 نظر)
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

باسمنج - مطب: باسمنج -خیابان امام خمینی -روبروی مخابرات -پاساژ پزشکان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فریده اقدام پور را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد فریده اقدام پور

100%
رضایت (6 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخانم اقدام پور خیلی دکتر با اخلاق و با شخصیت و کار بلد هستن هم تشخیصشون عالیه هم درمان. واقعا بینظیرن من 14ساله‌ بجز ایشون پیش هیچ مامایی نرفتم هر موقع هم رفتم خیلی راضی برگشتم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبرا زایمان پیش ایشون رفتم بچه کیسه آبش پاره شده بود ایشون شیفت بودن یکی دو ساعت بعد اومدن بالا سرم تا رسید با اون چهره آرومش بهم گفت چرا رو تخت پاشو باید بری زیر دوش تا دیدمش آروم شدم با حوصله کارهامو انجام داد و به خوبی زایمان کردم هر جا که هستن زیر سایه حق
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/05
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: زایمان
خیلی باسواد و کاردانه خانمم پیش ایشون زایمان کرد واقعا کاربلد وبیسته خیلی عالی من خیلی استرس داشتم وقتی بستری کردم و بعد از مدتی اومد و رفت داخل بخش اومد گفت دو و نیم ساعت بعد زایمان میکنه هنوز وقتش نرسیده و دقیقا هم همونطور شد -- یکی از دوستام که خودش دندانپزشک و استاد دانشگاهه معرفی کرد که خانمش هم پیش ایشون زایمان کرده میگفت با ی نسخه درمان میکنه
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/23
پزشک را توصیه می‌کنمیعنی واقعا عالی خیلی کار بلد هستن
1پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس فریده اقدام پور، کارشناس ارشد مامایی در شهر باسمنج است. مطب کارشناس فریده اقدام پور در مطب: باسمنج -خیابان امام خمینی -روبروی مخابرات -پاساژ پزشکان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 041-6348737 تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل کارشناس فریده اقدام پور، کارشناس ارشد مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (6 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 6 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس فریده اقدام پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس فریده اقدام پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس فریده اقدام پور: باسمنج، مطب: باسمنج -خیابان امام خمینی -روبروی مخابرات -پاساژ پزشکان
  • تلفن مطب کارشناس فریده اقدام پور: 041-6348737
  • تخصص کارشناس فریده اقدام پور: کارشناسی ارشد مامایی/ کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل