ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر فرید مرادیان

فرید مرادیان

شماره نظام پزشکی: 76623
فلوشیپ جراحی سرطان
20%
رضایت (1 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بزرگراه صدر، کاوه، بین اخلاقی و بهار
درباره من

فلوشیپ فوق تخصصی سرطان از دانشگاه شهید بهشتی تهران
متخصص جراحی عمومی از دانشگاه شیراز
دکتری عمومی از دانشگاه شیراز

 

حیطه تخصصی درمانی دکتر مرادیان: 
تمامی جراحی‌های مربوط به تومورهای (سرطان‌های) دستگاه گوارش، پستان، غدد لنفاوی و تیروئید

جراحی‌های تیروئید، پستان و غدد لنفاوی زیر بغل، انواع فتق و دستگاه گوارش (معده، روده کوچک و روده بزرگ)

 

دکتر مرادیان دکتری عمومی خود را در دانشگاه شیراز گذرانده‌اند. ایشان با کسب رتبه 16 در کنکور سراسری موفق به ورود به دانشگاه شیراز شدند. پس از اتمام دوره دکترای عمومی، با کسب رتبه ۲ در آزمون تخصصی پزشکی، وارد دوره تخصصی جراحی عمومی دانشگاه شیراز شدند.

پس از گذراندن دوره تخصص جراحی عمومی، با کسب و تکمیل تخصص در زمینه درمان سرطان، وارد دانشگاه شهید بهشتی تهران شده و در رشته فلوشیپ یا فوق تخصص جراحی سرطان تحصیلات خود را تکمیل نمودند.

 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرید مرادیان را داشته است.

نظرات در مورد فرید مرادیان

20%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
1.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
1.0
مهارت و تخصص پزشک
1.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر
رقیه
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر فرید مرادیان
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی بودند از همه نظر هم کارکنان مطب هم خود آقای دکتر که واقعا عالی بودند خیلی باحوصله به حرفهات گوش میده خیلی دقیق توضیح میده مشکلی که داری من پنج سالی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فرید مرادیان، فلوشیپ جراحی سرطان در شهر تهران است. مطب دکتر فرید مرادیان در تهران، بزرگراه صدر، کاوه، بین اخلاقی و بهار واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-91692275 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر فرید مرادیان، فلوشیپ جراحی سرطان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 20٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرید مرادیان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فرید مرادیان امروز 6:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی سرطان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرید مرادیان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرید مرادیان: تهران، تهران، بزرگراه صدر، کاوه، بین اخلاقی و بهار
  • تلفن مطب دکتر فرید مرادیان: 021-91692275
  • تخصص دکتر فرید مرادیان: فلوشیپ جراحی سرطان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل