ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
885
دکتر فرینوش سادات نیلی پور

فرینوش سادات نیلی پور

شماره نظام پزشکی: 189019
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (1 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، نیرو، فلکه پردیس،شهید محسن سلمانی، توحید
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرینوش سادات نیلی پور را داشته است.

نظرات در مورد فرینوش سادات نیلی پور

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا اینکه جوان هستن ولی بسیار صبور و با ارامش پاسخگوی بیمار بودن تشخیص درست از بیماری داشتن و با صبوری به صحبت ها گوش میکردند عجول نبودن بسیار محترم بودن و به تک تگ بیماران احترام میذاشتن پیش ایشون در کلینیک جی معاینه شدم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فرینوش سادات نیلی پور، دکترای پزشکی در شهر اصفهان است. مطب دکتر فرینوش سادات نیلی پور در اصفهان، نیرو، فلکه پردیس،شهید محسن سلمانی، توحید واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-32619470 تماس بگیرید.

تاکنون 885 نفر از پروفایل دکتر فرینوش سادات نیلی پور، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرینوش سادات نیلی پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فرینوش سادات نیلی پور 16 اردیبهشت 4:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرینوش سادات نیلی پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرینوش سادات نیلی پور: اصفهان، اصفهان، نیرو، فلکه پردیس،شهید محسن سلمانی، توحید
  • تلفن مطب دکتر فرینوش سادات نیلی پور: 031-32619470
  • تخصص دکتر فرینوش سادات نیلی پور: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل