ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.1K
دکتر فولاد اقبالی

فولاد اقبالی

شماره نظام پزشکی: ب-44840
فلوشیپ فوق تخصص جراحی درون بین ( لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی
جراح عمومی
94%
رضایت (69 نظر)
پزشکان آنلاین سایر منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - شهر تهران,زعفرانیه - خیابان اعجازی(آصف - پلاک 49 - واحد5
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فولاد اقبالی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد فولاد اقبالی

94%
رضایت (69 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر س
رقیه سادات
1402/06/17
پزشک را توصیه می‌کنمتمامی خصوصیات یک پزشک متخصص و با دانش فوق تخصصی و با تجربه و با اخلاق و مهربان و پاسخگو به بیمار در ایشان یک جا جمع است. ایشان number one هستند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/26
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر با منش انسانی و متانت و تبحر در امر پزشکی برای ما خاطره خوب زندگی دوباره همسرم را رقم زدند و رفتار متعهدانه توام با ارامش و بدون توقع مادی ایشان هیچوقت فراموش نمی شود برایشان از خداوند عمر با عزت و سربلندی مسئلت دارم وجود نازنینشاندر پناه حق باد
1پسندیدنگزارش
ارسال
ش
ش
1401/05/15
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر اقبالی از طریق لاپاراسکوپی هم فیبروم رحم داشتم درآوردن و هم حلقه معده و بسیار راضی هستم و ایشون بسیار دکتر خوش اخلاق و حاذقی هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سولماز
1400/01/08
پزشک را توصیه می‌کنممن تحت عمل جراحی اورژانسی فتق دوطرفه توسط جناب دکتر اقبالی که سمت راستم فتق اینگوینال وسمت چپم فتق فمورال که روده گیر افتاده بود قرار گرفتم .پزشک بسیار حاذق و با اخلاق وپر از آرامش هستندو بسیارمسولیت پذیر می باشند . جناب دکتر اقبالی از زحماتتون بی نهایت سپاسگزارم .
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4

دکتر فولاد اقبالی، نامشخص نامشخص در شهر تهران است. مطب دکتر فولاد اقبالی در شهر تهران,زعفرانیه - خیابان اعجازی(آصف - پلاک 49 - واحد5 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22170592 تماس بگیرید.

تاکنون 2.1K نفر از پروفایل دکتر فولاد اقبالی، نامشخص نامشخص بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (69 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فولاد اقبالی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان نامشخص نامشخص ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فولاد اقبالی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فولاد اقبالی: تهران، شهر تهران,زعفرانیه - خیابان اعجازی(آصف - پلاک 49 - واحد5
  • تلفن مطب دکتر فولاد اقبالی: 021-22170592
  • تخصص دکتر فولاد اقبالی: فلوشیپ فوق تخصص جراحی درون بین ( لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی / جراح عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل