ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.3K
کارشناس لیلا قاسمی

لیلا قاسمی

شماره نظام پزشکی: م-20258
کارشناسی مامایی
100%
رضایت (7 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شهرکرد - شهرکرد پایین ترازفلکه آبی ، ساختمان پزشکان ابن سینا طبقه دوم
درباره من

 ۱۵ سال تجربه ،مشاوره تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری (دختر یا پسر:با سابقه پرونده های متعدد موفق تعیین جنسیت قبل از بارداری) ,معاینه بکارت ،آیودی،انجام تست پاپ اسمیروتست تشخیص زگیل تناسلی ،درمان عفونت های زنان,درمان تنبلی تخمدان ،درمان اختلالات قاعدگی،مشاوره تنظیم خانواده و روشهای جلوگیری ،مشاوره قبل از بارداری و مشاوره قبل از ازدواج

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی لیلا قاسمی را داشته است.

نظرات در مورد لیلا قاسمی

100%
رضایت (7 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوش برخورد و دقیق معاینه میکنن و توضیح میدن تجویز داروهای مناسب که زودترین و بهترین اثر گذاری رو داشت
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعفونت زنان و آزمایش پاپ اسمیر انجام دادم بسیار برخورد ایشون خوب بود و داروهای مناسبی هم تجویز کردن که زود اثر گذاشت و مطب و نحوه کارشون هم تمیز بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ف ا
فاطمه امینی
1401/08/29
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار خوب و خوش اخلاق و خوش برخورد ازشون ممنونم
2پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس لیلا قاسمی، کارشناس مامایی در شهر شهرکرد است. مطب کارشناس لیلا قاسمی در شهرکرد پایین ترازفلکه آبی ، ساختمان پزشکان ابن سینا طبقه دوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 038-32273336 تماس بگیرید.

تاکنون 3.3K نفر از پروفایل کارشناس لیلا قاسمی، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (7 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 5 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس لیلا قاسمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس لیلا قاسمی امروز 3:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس لیلا قاسمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس لیلا قاسمی: شهرکرد، شهرکرد پایین ترازفلکه آبی ، ساختمان پزشکان ابن سینا طبقه دوم
  • تلفن مطب کارشناس لیلا قاسمی: 038-32273336
  • تخصص کارشناس لیلا قاسمی: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل