ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
835
دکتر دکتر لیدا اسدی بروجنی

دکتر لیدا اسدی بروجنی

شماره نظام پزشکی: 161851
دانشجوی تخصص روانپزشکی

آدرس و تلفن تماس

گلپایگان - بلوار معلم- روبه روی پمپ بنزین -بیمارستان امام حسین (ع)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر لیدا اسدی بروجنی را داشته است.

نظرات در مورد دکتر لیدا اسدی بروجنی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر دکتر لیدا اسدی بروجنی، دانشجوی تخصص روانپزشکی در شهر گلپایگان است. مطب دکتر دکتر لیدا اسدی بروجنی در بلوار معلم- روبه روی پمپ بنزین -بیمارستان امام حسین (ع) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-33033520 تماس بگیرید.

تاکنون 835 نفر از پروفایل دکتر دکتر لیدا اسدی بروجنی، دانشجوی تخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر لیدا اسدی بروجنی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر لیدا اسدی بروجنی 16 اردیبهشت 8:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دانشجوی تخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر لیدا اسدی بروجنی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر لیدا اسدی بروجنی: گلپایگان، بلوار معلم- روبه روی پمپ بنزین -بیمارستان امام حسین (ع)
  • تلفن مطب دکتر دکتر لیدا اسدی بروجنی: 031-33033520
  • تخصص دکتر دکتر لیدا اسدی بروجنی: دانشجوی تخصص روانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل