ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5.9K
دکتر لیلا راستی

لیلا راستی

شماره نظام پزشکی: 3030000
متخصص روانپزشکی
94%
رضایت (38 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهرانسر - بلوار گل ها - بلوار لاله- پلاک 2- درمانگاه خیریه صاحب کوثر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی لیلا راستی را داشته است.

نظرات در مورد لیلا راستی

94%
رضایت (38 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ا ا
امان الله
1402/02/06
پزشک را توصیه می‌کنمبه دلیل مشکلات افسردگی خیلی شدید که داشتم چندبارتصمیم به خودکشی گرفتم ولی ازاولین جلسه که باخانم دکتر مشکلاتم رو درمیان گذاشتم تا چهارمین جلسه من خدارا شکر خوب خوب شدم که نه خودم ونه هیچ یک ازدوستانم باورشان نمیشد که من کاملا خوب خوب شدم واقعا که خانم دکتر یک شخصیت توانا،عالیم،باتجربه وخیلی خیلی خوش برخورد هست وبادقت وتوجه کامل به تمام حرفهای بیمارش گوش میدهد وبهترین راهکارها وتوصیه های عالمانه وخردمندانه ای را ارایه میکنند خداوند حفظ شان کند
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/22
پزشک را توصیه می‌کنمروانپزشک خیلی خوبی است
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
راضیه
1399/09/12
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر فوق العاده ای هستند‌ بسیار با حوصله و دقیق مشکلم رو بررسی کردند. راهکارهایی که ارائه میدن، نحوه برخوردشون و تکنیک های که آموزش میدن بسیار مفید و کاربردی هستند و من کاملا راضی هستم.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر لیلا راستی، متخصص روانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر لیلا راستی در تهرانسر - بلوار گل ها - بلوار لاله- پلاک 2- درمانگاه خیریه صاحب کوثر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 2147286 تماس بگیرید.

تاکنون 5.9K نفر از پروفایل دکتر لیلا راستی، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (38 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 38 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر لیلا راستی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر لیلا راستی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر لیلا راستی: تهران، تهرانسر - بلوار گل ها - بلوار لاله- پلاک 2- درمانگاه خیریه صاحب کوثر
  • تلفن مطب دکتر لیلا راستی: 2147286
  • تخصص دکتر لیلا راستی: متخصص روانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل