ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.3K
دکتر لیلا رحیمی چیمه

لیلا رحیمی چیمه

12 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 135004
دکترای حرفه‌ای پزشکی
97%
رضایت (2 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: تهران، محله هروی - حسین اباد (حسین اباد - مبارک اباد)، مصطفی وفامنش، مکران شمالی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی لیلا رحیمی چیمه را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد لیلا رحیمی چیمه

97%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/06
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار مسلط به روش های درمان، تصمیم به موقع و صحیح، تجربه بالا، قاطع و با سواد
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/10/29
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دقیق با سواد و دارای تخصص در حوزه پوست ویژگی مثبت دیگر ایشان(خانم دکتر رحیمی) توجه ویژه به بحث درمان و درخواست بیمار و وقت گذاشتن در پاسخ به اقدامات مورد نیاز است و این مورد را اینجانب در مقایسه با عملکرد دیگر پزشکان هم تخصص ایشان به عینه درک نموده ام وضعیت مطب:بسیار مرتب به همراه کادر اداری مودب و محترم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر لیلا رحیمی چیمه، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر لیلا رحیمی چیمه در مطب: تهران، محله هروی - حسین اباد (حسین اباد - مبارک اباد)، مصطفی وفامنش، مکران شمالی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22981183 تماس بگیرید.

تاکنون 1.3K نفر از پروفایل دکتر لیلا رحیمی چیمه، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر لیلا رحیمی چیمه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر لیلا رحیمی چیمه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر لیلا رحیمی چیمه: تهران، مطب: تهران، محله هروی - حسین اباد (حسین اباد - مبارک اباد)، مصطفی وفامنش، مکران شمالی
  • تلفن مطب دکتر لیلا رحیمی چیمه: 021-22981183
  • تخصص دکتر لیلا رحیمی چیمه: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل