ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
955
کارشناس لیلا رستم پور

لیلا رستم پور

شماره نظام پزشکی: م-13067
کارشناسی مامایی
100%
رضایت (1 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - جنت اباد بالاتر از اتوبان همت نرسیده به 35متری گلستان کوچه شجاعی غربی پلاک94 طبقه اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی لیلا رستم پور را داشته است.

نظرات در مورد لیلا رستم پور

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

موردی یافت نشد !

کارشناس لیلا رستم پور، کارشناس مامایی در شهر تهران است. مطب کارشناس لیلا رستم پور در جنت اباد بالاتر از اتوبان همت نرسیده به 35متری گلستان کوچه شجاعی غربی پلاک94 طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-44404400 تماس بگیرید.

تاکنون 955 نفر از پروفایل کارشناس لیلا رستم پور، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس لیلا رستم پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس لیلا رستم پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس لیلا رستم پور: تهران، جنت اباد بالاتر از اتوبان همت نرسیده به 35متری گلستان کوچه شجاعی غربی پلاک94 طبقه اول
  • تلفن مطب کارشناس لیلا رستم پور: 021-44404400
  • تخصص کارشناس لیلا رستم پور: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل