ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
750
دکتر لیلا لجم اورک

لیلا لجم اورک

شماره نظام پزشکی: ش-1851
کارشناسی شنوایی‌شناسی (ادیولوژی)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خوزستان ، ایذه حافظ جنوبی مجتمع پزشکی سینا طبقه دوم
درباره من

@Tanin.clinic95

پیج اینستا کلینیک

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی لیلا لجم اورک را داشته است.

نظرات در مورد لیلا لجم اورک

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر لیلا لجم اورک، کارشناس شنوایی شناسی در شهر تهران است. مطب دکتر لیلا لجم اورک در خوزستان ، ایذه حافظ جنوبی مجتمع پزشکی سینا طبقه دوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 06143640630 تماس بگیرید.

تاکنون 750 نفر از پروفایل دکتر لیلا لجم اورک، کارشناس شنوایی شناسی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر لیلا لجم اورک در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر لیلا لجم اورک امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس شنوایی شناسی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر لیلا لجم اورک، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر لیلا لجم اورک: تهران، خوزستان ، ایذه حافظ جنوبی مجتمع پزشکی سینا طبقه دوم
  • تلفن مطب دکتر لیلا لجم اورک: 06143640630
  • تخصص دکتر لیلا لجم اورک: کارشناسی شنوایی‌شناسی (ادیولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل