ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
749
دکتر لیلا محبوبی

لیلا محبوبی

شماره نظام پزشکی: 84893
فوق تخصص بیماری‌های روماتولوژی کودکان
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تبریز خ ازادی کلینیک شیخ الرییس
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی لیلا محبوبی را داشته است.

نظرات در مورد لیلا محبوبی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر لیلا محبوبی، فوق تخصص روماتولوژی کودکان در شهر تهران است. مطب دکتر لیلا محبوبی در تبریز خ ازادی کلینیک شیخ الرییس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 04131595944 تماس بگیرید.

تاکنون 749 نفر از پروفایل دکتر لیلا محبوبی، فوق تخصص روماتولوژی کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر لیلا محبوبی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر لیلا محبوبی امروز 6:10 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص روماتولوژی کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر لیلا محبوبی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر لیلا محبوبی: تهران، تبریز خ ازادی کلینیک شیخ الرییس
  • تلفن مطب دکتر لیلا محبوبی: 04131595944
  • تخصص دکتر لیلا محبوبی: فوق تخصص بیماری‌های روماتولوژی کودکان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل