ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر ماهر مهدوی

ماهر مهدوی

شماره نظام پزشکی: ف-5137
کارشناسی فیزیوتراپی
100%
رضایت (2 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بستک - بستک، انقلاب
درباره من

فیزیوتراپیست ماهر مهدوی
مرکز فیزیوتراپی مهر بستک واقع در شهر بستک_جنب کمیته امداد_اداره بهزیستی _ طبقه همکف
مجهز به تجهیزات روز الکتروتراپی، ترموتراپی، لیزرتراپی کم توان و پرتوان، شاک ویو تراپی،تکار تراپی،CPM، مکانوتراپی و تمرین درمانی، منوال تراپی و درمان های دستی، آکوپانچر و الکتروآکوپانچر، تیپینگ و ... با کادر مجرب آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ماهر مهدوی را داشته است.

نظرات در مورد ماهر مهدوی

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر
راضیه
1402/01/25
پزشک را توصیه می‌کنمکارشون عالی آقای دکتر مهدوی زانوی من اسیب شدیدی دیده بود من 15 جلسه جای دیگه ای فیزیوتراپی کرده بودم که هیچ نتیجه ای ندیدم و زانو خم نمیشد ولی اینجا با 10 جلسه خیلی خیلی بهتره زانوم
پسندیدنگزارش
ارسال
م
محمد
1402/01/25
پزشک را توصیه می‌کنممرسییییی دکتر ❤️❤️❤️
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر ماهر مهدوی، کارشناس فیزیوتراپی در شهر بستک است. مطب دکتر ماهر مهدوی در بستک، انقلاب واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09175076658 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر ماهر مهدوی، کارشناس فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ماهر مهدوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ماهر مهدوی امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ماهر مهدوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ماهر مهدوی: بستک، بستک، انقلاب
  • تلفن مطب دکتر ماهر مهدوی: 09175076658
  • تخصص دکتر ماهر مهدوی: کارشناسی فیزیوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل