ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
858
دکتر مجيد اشرفي

مجيد اشرفي

شماره نظام پزشکی: ش-338
دکتری شنوایی شناسی
پزشکان آنلاین گوش، حلق و بینی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران_میدان امام حسین_خیابان دماوند_روبروی بیمارستان بوعلی_دانشکده توانبخشی_کلینیک تخصصی شنوایی و تعادل

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مجيد اشرفي را داشته است.

نظرات در مورد مجيد اشرفي

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مجيد اشرفي، دکترای تخصصی شنوایی شناسی در شهر تهران است. مطب دکتر مجيد اشرفي در تهران_میدان امام حسین_خیابان دماوند_روبروی بیمارستان بوعلی_دانشکده توانبخشی_کلینیک تخصصی شنوایی و تعادل واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-77561721 تماس بگیرید.

تاکنون 858 نفر از پروفایل دکتر مجيد اشرفي، دکترای تخصصی شنوایی شناسی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مجيد اشرفي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی شنوایی شناسی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مجيد اشرفي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مجيد اشرفي: تهران، تهران_میدان امام حسین_خیابان دماوند_روبروی بیمارستان بوعلی_دانشکده توانبخشی_کلینیک تخصصی شنوایی و تعادل
  • تلفن مطب دکتر مجيد اشرفي: 021-77561721
  • تخصص دکتر مجيد اشرفي: دکتری شنوایی شناسی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل