ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر محجوبه‌السادات انتظارقائم

محجوبه‌السادات انتظارقائم

شماره نظام پزشکی: 160177
متخصص تصویربرداری دهان، فک و صورت (رادیولوژی دهان، فک و صورت)
دکترای حرفه ای دندانپزشکی
100%
رضایت (4 نظر)
پزشکان آنلاین آزمایشگاه و تصویربرداری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

یزد - بلوار شهید قندی، کوچه ۲۶، پلاک ۲۳

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محجوبه‌السادات انتظارقائم را داشته است.

نظرات در مورد محجوبه‌السادات انتظارقائم

100%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمتخصص و دقت بالای پزشک در تفسیر نتایج رادیولوژی، فضای تمیز و زیبای مطب، برخورد محترمانه کادر و نوبت‌دهی سریع از ویژگیهای این مرکز رادیولوژی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام...من برای عکس opg به مرکز خانم دکتر رفتم.از آشنایان هم برایCBCT رفته بودند.هردوراضی هستیم.محیط مرکز تمیز و پرنور و با سلیقه دکور شده بود و برای نوبت خیلی منتظر نشدم.برخورد پرسنلشون هم محترمانه بود و مخصوصا خود خانم دکتر و کارشون خیلی با آرامش و با حوصله با بچه هایی که برای عکس اومده بودند برخورد میکردن.این مرکز رو پزشکم از نظر به روز بودن دستگاه‌ها و کیفیت عکس ها و دقت و مهارت خانم دکتر مورد تایید بود...برخورد ایشون هم بسیار محترمانه بود .
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام ..من باید عکس opg رو میگرفتم و یک مدت بعد از آشنایان که باید CBCT رو انجام می‌دادند به مرکز خانم دکتر رفتند و ایشون هم راضی بودند...مرکز رادیولوژی باسلیقه چیدمان شده بود و محیط آرام و تمیزی داشت .پرسنل هم مودب و دلسوز بودن و در برخورد با کودکان موقع عکسبرداری بسیار وقت می‌گذاشتند.از نظر دندانپزشک م دستگاه های به روز داشتند که مورد تایید بود و کیفیت عکس ها رو پزشکم بسیار راضی بودند .جواب عکس ها هم با سرعت و دقت توسط خانم دکتر آماده شد.برای عکسبرداری مدت زمان زیادی در نوبت نبودم.در ضمن سطح دانش و تسلط و مهارت خانم دکتر بر روی کارشون هم مورد تایید پزشکم بود و برای خودن هم واضح بود.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محجوبه‌السادات انتظارقائم، متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت در شهر یزد است. مطب دکتر محجوبه‌السادات انتظارقائم در بلوار شهید قندی، کوچه ۲۶، پلاک ۲۳ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-38346654 تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر محجوبه‌السادات انتظارقائم، متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محجوبه‌السادات انتظارقائم در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محجوبه‌السادات انتظارقائم، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محجوبه‌السادات انتظارقائم: یزد، بلوار شهید قندی، کوچه ۲۶، پلاک ۲۳
  • تلفن مطب دکتر محجوبه‌السادات انتظارقائم: 035-38346654
  • تخصص دکتر محجوبه‌السادات انتظارقائم: متخصص تصویربرداری دهان، فک و صورت (رادیولوژی دهان، فک و صورت)/ دکترای حرفه ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل