ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.3K
کارشناس محدثه لطیفی

محدثه لطیفی

شماره نظام پزشکی: م-29834
کارشناس ارشد مشاوره مامایی
کارشناسی مامایی
100%
رضایت (8 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان خیابان جی خیابان اباذر جنب داروخانه بوعلی مجتمع پزشکی حضرت ابوالفضل
درباره من

مشاوره دوران بارداری، مشاوره باروری و ناباروری، عفونت های زنان و hpv ، مراقبت دوران بارداری، درمان خونریزی های غیر طبیعی رحم ، اولین درمانگر اصلاح سبک در شهر اصفهان، درمان ناباروری با اصلاح سبک زندگی، مشاوره هم به صورت حضوری و هم تلفنی انجام می‌شود 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محدثه لطیفی را داشته است.

نظرات در مورد محدثه لطیفی

100%
رضایت (8 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س م
سید مهدی
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب لطیفی خوراسگانی
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوب بود. من بار دوم بود مراجعه کردم همراه خانمم که نتیجه بخش بود.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام. من pco بودم و تنبلی تخمدان داشتم و از بچگی که پریود شدم سالی یکی دوبار بیشتر پریود نمی‌شدم.اما خانم محدثه لطیفی با تجویز درستشون و علم بی نظرشون من رو درمان کردند و من هرماه سر موقع پریود میشم و بی نهایت راضی هستم و واقعا اصلاح سبک و درمان خانم لطیفی جواب میده امتحان کنید و هیچ تردیدی نداشته باشید.
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ناباروری زنان
سلام. من زهرام 37 ساله با خانم محدثه لطیفی کارشناس ارشد مامایی از اصفهان. 6 ماه اصلاح سبک رو پیش رفتم و خوشبختانه جواب گرفتم چون علم ایشون قابل توصیف نیست. واقعا یکی از بهترینها در حیطه ناباروری هستند و ایشون خیلی برای من زحمت کشیدند و من رو بعداز سالها ناباروری به آرزوم رسوندن.عرض کنم که همسرم مشکل اسپرم داشتند و ایشون با راهنمای و علمشون همسرم درمان کردند. انشاالله همیشه سالم باشند. من تا آخر عمرم مدیون خانم محدثه لطیفی هستم. و بی نهایت سپاسگزارم. علمتون روز افزون و سایتون مستدام.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ناباروری زنان
خانم دکتر عالی بودن.من مشکل آندومتریوز داشتم.دکترا میگفتن باید ivfبشم ولی به لطف خدا و کمک خانم دکتر و مشاوره های خیلی خوب و عالی طبیعی باردار شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
س م
سید مهدی
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ناباروری زنان
ما برای تنبلی تخمدان مراجعه کردیم. که با اصلاح سبک تحت نظر خانم دکتر لطیفی به لطف خدا صاحب فرزند شدیم
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک با اخلاقی هستن ناباروری داشتم ذخیره تخمدانم پایین بود اصلاح سبک زیر نظر ایشون انجام دادم و باردار شدم
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
من خانم لطیفی رو توصیه میکنم. واقعا با اخلاق و علمش بی نهایت زیاد و مشاوره های ایشون فوق العاده عالی و اگه تمام نکته هایی که میگن رو مو به مو انجام بدید 100درصد نتیجه میگیرید. اصلاح سبک زندگی رو موبه مو انجام دادم و نتیجه گرفتم و الان خوشحالترین هستم که خداوند متعال سر راهم انسان خوب و با کمالاتی مثل خانم لطیفی رو قرار دادند که من با ناباروری و فیبروم های زیاد و مشکل اسپرم همسر به این سرعت باردار شدم. ممنونم از شما خانم لطیفی بزرگوار و مهربون.
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ناباروری زنان
بسیار مهربان و با حوصله و حاذق من با اصلاح سبک بدون داروی هورمون تنبلی تخمدان ام درمان شد و باردار شدم
پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس محدثه لطیفی، کارشناس ارشد مشاوره در مامایی در شهر اصفهان است. مطب کارشناس محدثه لطیفی در اصفهان خیابان جی خیابان اباذر جنب داروخانه بوعلی مجتمع پزشکی حضرت ابوالفضل واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09132183606 تماس بگیرید.

تاکنون 1.3K نفر از پروفایل کارشناس محدثه لطیفی، کارشناس ارشد مشاوره در مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (8 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 8 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس محدثه لطیفی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس محدثه لطیفی 12 اردیبهشت 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد مشاوره در مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس محدثه لطیفی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس محدثه لطیفی: اصفهان، اصفهان خیابان جی خیابان اباذر جنب داروخانه بوعلی مجتمع پزشکی حضرت ابوالفضل
  • تلفن مطب کارشناس محدثه لطیفی: 09132183606
  • تخصص کارشناس محدثه لطیفی: کارشناس ارشد مشاوره مامایی/ کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل