ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
916
دکتر محسن  حیدرپور

محسن حیدرپور

شماره نظام پزشکی:
متخصص جراحی دهان و فک و صورت
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

گچساران - خیبان ولیعصر-چهارراه فرمانداری سابق روبروی دارالقران
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محسن حیدرپور را داشته است.

نظرات در مورد محسن حیدرپور

برخورد مناسب پزشک
0.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
0.0
مهارت و تخصص پزشک
0.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام وقت بخیر ببخشید من باتوجه به اینکه انحراف بینی دارم و موقع میخوام دندانمو اعصب کشی یاپر کنم خیلی اذیت میشم و بارها گفتن به متخصص رجوع کن و الان یک دندان خراب نیاز به اعصب کشی و یک دندان پر کردم موادش خراب شده میخواستم پین بزارم و دوتا دندون جلوم شکستگی داره پین بزارم ایا راهی هست که هم من اذیت نشم وهم پزشک محترم لطفا جواب بدین
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
محسن حیدرپور

دکتر محسن حیدرپور، متخصص جراحی دهان و فک و صورت در شهر گچساران است. مطب دکتر محسن حیدرپور در خیبان ولیعصر-چهارراه فرمانداری سابق روبروی دارالقران واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 074-32220396 تماس بگیرید.

تاکنون 916 نفر از پروفایل دکتر محسن حیدرپور، متخصص جراحی دهان و فک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محسن حیدرپور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی دهان و فک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محسن حیدرپور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محسن حیدرپور: گچساران، خیبان ولیعصر-چهارراه فرمانداری سابق روبروی دارالقران
  • تلفن مطب دکتر محسن حیدرپور: 074-32220396
  • تخصص دکتر محسن حیدرپور: متخصص جراحی دهان و فک و صورت
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل