ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
809
دکتر محسن سعيدمنش

محسن سعيدمنش

شماره نظام پزشکی: گ-1279
کارشناسی ارشد گفتاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - یزد میدان معلم ک استخر مهتاب
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محسن سعيدمنش را داشته است.

نظرات در مورد محسن سعيدمنش

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر محسن سعيدمنش، کارشناس ارشد گفتاردرمانی در شهر تهران است. مطب دکتر محسن سعيدمنش در یزد میدان معلم ک استخر مهتاب واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 809 نفر از پروفایل دکتر محسن سعيدمنش، کارشناس ارشد گفتاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محسن سعيدمنش در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محسن سعيدمنش امروز 1:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد گفتاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محسن سعيدمنش، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محسن سعيدمنش: تهران، یزد میدان معلم ک استخر مهتاب
  • تلفن مطب دکتر محسن سعيدمنش: ثبت نشده
  • تخصص دکتر محسن سعيدمنش: کارشناسی ارشد گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل