ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
8.8K
دکتر مجید فتحی

مجید فتحی

شماره نظام پزشکی: 163286
متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی
84%
رضایت (6 نظر)

آدرس و تلفن تماس

خرم آباد - میدان آزادی، نرسیده به پل صفوی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مجید فتحی را داشته است.

نظرات در مورد مجید فتحی

84%
رضایت (6 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.2
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
4.2
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ل ا
لطف الله
1402/03/09
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتر فتحی متخصص ارولوژی از دکتر علی خوب این تخصص هستن و نعمت هستند برای این استان لرستان و لذا مورد اعتماد و کار بلد ان شاءالله که تو جاهای بالاتر ببینمتون دکتر از طرف لطف الله لطف خدا
3پسندیدنگزارش
ارسال
س
سیدمهدی
ویزیت شده
1402/02/01 | مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چی عالی
2پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مجید فتحی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی در شهر خرم آباد است. مطب دکتر مجید فتحی در میدان آزادی، نرسیده به پل صفوی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 8.8K نفر از پروفایل دکتر مجید فتحی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 84٪ مراجعین (6 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 5 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مجید فتحی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مجید فتحی امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مجید فتحی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مجید فتحی: خرم آباد، میدان آزادی، نرسیده به پل صفوی
  • تلفن مطب دکتر مجید فتحی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مجید فتحی: متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل